Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en mp3 spiller, har noen krav da. Vet du om en som du tror passer mine krav?

*ha radio

*starter der du stopper den i spillelisten (selv om den har vært avskrudd).

*ikke alt for dyr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig Creative Zen Micro oppfyller kravene dine. Jeg har "storebroren" Creative Zen Touch, som fortsetter i spillelisten, og som ikke er så altfor dyr i forhold til hva du får. Men den har ikke radio. Mener at Micro har radio.

Catzy

Skrevet

Zen Micro er et godt forslag.

Ellers bør du også spseifisere om du vil ha liten eller "stor" spiller.

Skrevet

Er en sucker for iPod jeg. Den har ikke innebygd radio, men den har muligheter til tilleggsutstyr som radio iallefall..

Skrevet

Kjøpte meg nettopp Creative Muvo V200 med 512 mB. Den har alt du har på den lista der. Då når eg kjøpte den (for 3 veker sidan) kosta den litt i underkant av 700...Og eg er veldig fornøyd! :)

Den er ca 7 cm lang og 3,5 cm brei.

Skrevet

Jeg har en Creative Zen Micro. Den fortsetter i spillelisten, og den har radio.

Mener jeg betalte 2300 for min i februar/mars, men tror jeg har sett den til under 2000 nå.

Også er det praktisk at man kan bytte batteri som på mobiltelefoner; enkelt ta av lokket uten å måtte skru på skruer og evt bryte en garanti - fx som på iPod.

Skrevet
Kjøpte meg nettopp Creative Muvo V200 med 512 mB. Den har alt du har på den lista der. Då når eg kjøpte den (for 3 veker sidan) kosta den litt i underkant av 700...Og eg er veldig fornøyd! :)

Den er ca 7 cm lang og 3,5 cm brei.

Hmm, interessant, men jeg kan ikke finne den under 790,- Hvor handlet du?

Skrevet

Hmm, interessant, men jeg kan ikke finne den under 790,- Hvor handlet du?

Eg kjøpte min på Komplett, men trur dessverre denne prisen kun var ei veka, sidan den var "ukens tilbud"...Ser også no på www.hw.no at den kostar 790 kr på Komplett...

Skrevet
Jeg har en Creative Zen Micro. Den fortsetter i spillelisten, og den har radio.

Mener jeg betalte 2300 for min i februar/mars, men tror jeg har sett den til under 2000 nå.

Også er det praktisk at man kan bytte batteri som på mobiltelefoner; enkelt ta av lokket uten å måtte skru på skruer og evt bryte en garanti - fx som på iPod.

DA ble det en slik på meg..

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...