AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Hei! Impakt av å bli avvist har gått inn hos meg. Det er slutt! Det er over og vi kommer ikke til å være sammen, vi kommer aldri til å møtes igjen. Nå trenger jeg trøst, tips og råd-Hva skal jeg gjøre? Jeg er så lei meg! Spiller det noen rolle om hvor langt forholdet var? Nei,det var ikke så langt, jeg er likevel lei meg og hadde forventninger,tydeligvis over hva som han hadde. Noen som har gode tips og råd? Er ikke klar for: Tinder,happen elelr andre dating apper, er sliten og vil bare ligge og sove hele dagen. Det gjør så VANVITTIG vondt! Anonymkode: 88172...213
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Huff, jeg føler så med deg.. Jeg er i tredje måned med en kar jeg har så ufattelig lyst til å være sammen med, men han holder litt tilbake pga et stygt brudd. Jeg er livredd for at han innerst inne ikke er over eksen, selv om han sier at han er det. Jeg mistenker at jeg er i din situasjon snart dessverre.. Jeg sender deg en stor, varm klem❤️ Det finnes lite som er så altoppslukende som kjærlighetssorg.. (og det har ingenting å si om det var langt eller kort, det kan gjøre like vondt uansett!) Anonymkode: 92dc3...54b 1
PokemonGone Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 (endret) Gi deg selv tid til å sette nye prioriteringer og ta kontakt med familie og venner, snakk om dette med noen du stoler på, det er bra å lufte følelsene dine. Endret 25. juni 2020 av PokemonGone
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, jeg føler så med deg.. Jeg er i tredje måned med en kar jeg har så ufattelig lyst til å være sammen med, men han holder litt tilbake pga et stygt brudd. Jeg er livredd for at han innerst inne ikke er over eksen, selv om han sier at han er det. Jeg mistenker at jeg er i din situasjon snart dessverre.. Jeg sender deg en stor, varm klem❤️ Det finnes lite som er så altoppslukende som kjærlighetssorg.. (og det har ingenting å si om det var langt eller kort, det kan gjøre like vondt uansett!) Anonymkode: 92dc3...54b DU må jo ikke ta sorgene på forskudd da! Hvis han sier at han er interessert-Har handlingene hans gått inn for det samme? Det er forventningene som er det verste-For jeg er jo så flink til å lure deg selv! Er også deprimert fordi jeg er redd det å finne noen, eller i det hele tatt å finne noen ikke kommer til å skje.Er sikkert bare fasen jeg er i akkurat nå,har vært her før.Like vondt hver gang. Begynner å hate disney historier og andre medieskapte ting,fordi de viser deg hva du ønsker skulle ha skjedd.. Anonymkode: 88172...213
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 12 minutter siden, PokemonGone skrev: Gi deg selv tid til å sette nye prioriteringer og ta kontakt med familie og venner, snakk om dette med noen du stoler på, det er bra å lufte følelsene dine. Ja, snakker om det nesten litt for mye tror jeg. Skal starte med nye proskjekter nå, men det krever også sitt,så velger å ta en dag av gangen. Anonymkode: 88172...213 1
PokemonGone Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, snakker om det nesten litt for mye tror jeg. Skal starte med nye proskjekter nå, men det krever også sitt,så velger å ta en dag av gangen. Anonymkode: 88172...213 Det er en god idé å starte med nye prosjekter 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå