Fjelltopp Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Har en Motorola One Vision , kjøpte den i november så den er ikke gammel . Leverte den inn for en mnd siden pga høytaleren i tlf sprengte , fikk den tilbake på tirsdag . Da virket ikke kontakter, anrop inn , sms ut og mobildata. Kommer inn på 3G av og til men detter ut . Gikk tilbake til butikken og spurte om de kunne fikse, fikk nytt sim kort og trodde at alt skulle ordne seg , men det har det ikke gjort , så må tilbake i morgen . Noen her som skjønner hva dette kan være ?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Hva mener du med at kontakter ikke virket? Resten av problemene høres ut som maskinvarefeil som må repareres på verksted. Anonymkode: 3bd40...123
Fjelltopp Skrevet 26. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at kontakter ikke virket? Resten av problemene høres ut som maskinvarefeil som må repareres på verksted. Anonymkode: 3bd40...123 Når jeg åpner kontaktlisten min så er alle navnene der, men telefonnummrene er borte. For å få ringe må jeg åpne sms og klikke på tlf der fra .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå