Anonym35 Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Hei En i nær familie skal gifte seg snart. Mannen min skal være toastmaster og dattera mi skal være brudepike. Vi har to små barn (2 og 4 år) og jeg er bekymret for at jeg ikke får sitte sammen med barna og samboeren min i bryllupet og at dattera mi på 4 år plaseres sammen med sin bestemor, langt unna meg. Hun har et godt forhold til bestemora si, men jeg ønsker ikke at hun sitter så langt unna meg en hel middag. Kan jeg be om at vi sitter sammen, alle 4? Eller må man bare tåle å bli plassert? Jeg ønsker heller ikke at dem skal sitte på eget barnebord, da middagen er lang og jeg vet at dem trenger å sitte sammen med mammaen/pappaen sin, det er mange fremmede folk der. Ønsker å sende henne en melding om at vi ønsker å sitte sammen. Er det innafor å gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Du kan spørre pent, men du må forvente at det kanskje ikke blir overholdt. En 4-åring kan jo fint sitte med en bestemor "en hel middag"? Tviler på at en 2 og 4-åring blir plassert på et eget barnebord når de er så små. Anonymkode: 604a2...192 7
Sandie Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 Jeg ville spurt, og på meg virker det veldig merkelig om du ikke skal få lov å sitte sammen med dem. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 Vi plasserte alle barn under 10 år sammen med foreldrene i bryllupet vårt. De eldre barna satt samlet. Det fungerte helt fint. Anonymkode: dc7a5...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 15 hours ago, Anonym35 said: Hei En i nær familie skal gifte seg snart. Mannen min skal være toastmaster og dattera mi skal være brudepike. Vi har to små barn (2 og 4 år) og jeg er bekymret for at jeg ikke får sitte sammen med barna og samboeren min i bryllupet og at dattera mi på 4 år plaseres sammen med sin bestemor, langt unna meg. Hun har et godt forhold til bestemora si, men jeg ønsker ikke at hun sitter så langt unna meg en hel middag. Kan jeg be om at vi sitter sammen, alle 4? Eller må man bare tåle å bli plassert? Jeg ønsker heller ikke at dem skal sitte på eget barnebord, da middagen er lang og jeg vet at dem trenger å sitte sammen med mammaen/pappaen sin, det er mange fremmede folk der. Ønsker å sende henne en melding om at vi ønsker å sitte sammen. Er det innafor å gjøre det? Jeg synes det ville høres veldig rart ut å splitte en familie. Og selvfølgelig er det bare å spørre om dere kan sitte sammen. Anonymkode: d02b2...604 1
Gnå Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 Hva med å formulere det som en litt morsom "advarsel" om at du tror det er i alles interesse at dere får sitte sammen?
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2020 #8 Skrevet 28. juni 2020 På 25.6.2020 den 20.01, Anonym35 skrev: Hei En i nær familie skal gifte seg snart. Mannen min skal være toastmaster og dattera mi skal være brudepike. Vi har to små barn (2 og 4 år) og jeg er bekymret for at jeg ikke får sitte sammen med barna og samboeren min i bryllupet og at dattera mi på 4 år plaseres sammen med sin bestemor, langt unna meg. Hun har et godt forhold til bestemora si, men jeg ønsker ikke at hun sitter så langt unna meg en hel middag. Kan jeg be om at vi sitter sammen, alle 4? Eller må man bare tåle å bli plassert? Jeg ønsker heller ikke at dem skal sitte på eget barnebord, da middagen er lang og jeg vet at dem trenger å sitte sammen med mammaen/pappaen sin, det er mange fremmede folk der. Ønsker å sende henne en melding om at vi ønsker å sitte sammen. Er det innafor å gjøre det? Nei.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #9 Skrevet 28. juni 2020 Er du sikker på at en 2 og 4 åring er invitert? Anonymkode: fa53c...db3 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #10 Skrevet 28. juni 2020 Klart du kan spørre, men du kan ikke kreve. Hadde jeg som brud fått et slikt spørsmål hadde jeg selvsagt gjort det slik det var ønsket😊 Anonymkode: 5021f...b99
moho Skrevet 28. juni 2020 #11 Skrevet 28. juni 2020 Jeg ville ikke laget rom for noe annet om jeg var deg. «Hei, håper bryllupsforberedelsene går bra, vi gleder oss til å komme💞Hvis dere lager bordkart må dere plassere oss fire sammen. Hilsen Kari.»
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #12 Skrevet 28. juni 2020 Jeg synes det ville vært unaturlig å splitte dere. Klart det er innafor å spørre. Anonymkode: 4780f...f0d
Iceman Skrevet 29. juni 2020 #13 Skrevet 29. juni 2020 Ville heller vurdert å ikke dra med mindre bryllupet er satt til etter pandemien. 1
Brunello Skrevet 3. juli 2020 #14 Skrevet 3. juli 2020 Hadde vi blitt invitert i bryllup med barn på 2 og 4 år, hadde vi ikke tatt med barna. Barnevakt er løsningen. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #15 Skrevet 5. juli 2020 Jeg tenker at det er helt utenkelig å plassere en 2 åring langt unna foreldre på et eget barnebord. 2 åringen trenger jo hjelp, kanskje både med maten, bleien/komme seg på toalettet osv. Jeg ville ha forhørt meg på en høflig måte, og bare sagt at du er litt bekymret for akkurat dette,og at du håper dere kan få sitte sammen. Anonymkode: 28eac...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå