AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Har noen dumme spørsmål om brudepynting: Var dere til frisør på bryllupsdagen eller fikset dere håret selv, hjemme? Tar man på brudekjolen i salongen når man er ferdig å ordne håret og drar rett til vielsesstedet, eller drar man hjem/annet sted og tar på kjolen der? Tar ellers i mot alle råd og tips til hvordan brudepyntingen skal gå mest mulig smooth. Skal ha en enkel frisyre som kun krølles litt for å skape litt bølger/volum. Tenker også at jeg må invitere min datter og forlover med til frisøren Slik at de også får fikset sitt hår, eller er det uvanlig? Anonymkode: 23979...5b9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Når jeg giftet meg fikk jeg venninne som fikset håret til å komme hjem til meg. Fikset håret, ble sminket, og så tok jeg på kjolen og dro til dit jeg skulle gifte meg. Jeg tror det vanligste er å skifte hos frisøren ja, det kan jo ta mye ekstra tid å dra hjem i mellomtiden. Du gjør akkurat hva du vil, og du betaler for hvem du vil Sikkert hyggelig for din datter og forlovet å bli pyntet litt, og fint for deg å ha dem rundt deg? Anonymkode: 7f88f...3cb 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Vår plan var at jeg og søster som var forlover drar til frisøren og blir pyntet der også skifte til brudekjole der. Vielsen foregikk rett ved frisørsalongen. Det ble ikke gjennomført pga korona, i stedet tok vi inn på hotell like ved og pynta meg og skifta der før vielsen. Anonymkode: 08d72...299
Anim92 Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Har opplevd litt forskjellig 1. Brud og forlover(e) og evt et par venner pyntes hos frisør. Da er det alt fra at kun brud har frisørtime, mens venninnene ordner seg i samme rom, fikser eget hår osv, til at se nærmeste også har frisørtime. Da har frisøren holdt lokalet stengt for andre enn bruden (små lokaler). Kjolen tas da på her. 2. Brud, forlover og venner/familie pynter seg hjemme/på hotellet sammen. Frisør har kommet til stedet. Da har det vært feks en frisør som er i mammaperm eller venninne av brud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå