Gå til innhold

Dorian


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Du er så søt! :D

En ikke-registrert bruker har ikke kunnet unngå å legge merke til denne sjarmerende og intelligente Dorian (selv om jeg ikke er her inne så altfor ofte...)

Syns bare du fortjente å vite det (men alt dette visste du vel fra før :wink: )

Si fra hvis du har noen kloninger på Vestlandet da.

Finnes det Dorian-kloninger i Bergen mon tro? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest doriansen

Hehe, Vinga :ler:

Jeg er skilt, da - noe som kanskje antyder at alt ikke er så ultrafantastisk allikevel? :blunke:

Men for å være litt alvorlig:

Jeg ble da skilt i fjor, og følte at det var på tide å tenke igjennom ting og tang. Hvis jeg ikke lærte noe hadde jo hele ekteskapet vært bortkastet?

Dessuten var et par personlige (og nerdete :ler: ) mål jeg ville nå, og derfor har jeg mer eller mindre bodd inni pc'n det siste året.

Men inni pc'n finnes jo kvinneguiden, og jeg har lært en masse av dere jentene (og gutta) her - åsså er det jo veldig hyggelig med sånne meldinger som dette her, dah :blunke:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at det var lov tidligere, Dorian, så lenge bildene lå på egen server.

Problemet ble at veldig mange inne på spesielt bryllup, begynte å linke til bilder på andre servere, og etterhvert ble det en nesten umulig oppgave for moderatorene å holde orden på hva som var på egen side, og hva som ikke var det...

Derfor endret jeg reglene når det nye forumet ble tatt i bruk, slik at det nå kun er lov å lenke til bilder på KGs server (smiletegn).

Nå så jeg ikke bildet ditt i denne tråden, men bildene i tråden du henviser til kan godt få ligge fordi de har fin nytteverdi, men egentlig skulle de altså vært fjernet de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Dorian :)

Jeg hadde det litt travelt da jeg var innom her sist. Pleier å si fra hvem jeg er når jeg endrer eller sletter. Men ikke denne gangen altså..

Jeg driver heller ikke og leter etter slike ting, men tar det om jeg kommer over det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frøken Dings

Jeg husker veldig godt Dorian fra det gamle forumet, jeg likte ham veldig godt jeg og... *rødme*

Var ikke så aktiv så langt tilbake, det ble helst til at jeg leste og skrev et innlegg i ny og ne under et nick jeg utrolig nok ikke husker. :o Men nå er jeg her - en Frøken som egentlig er Fru. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorian var faktisk hovedårsaken til at jeg ble fast KG-leser! Han skrev masse i det gamle forumet, humoristisk, veloverveid og velformulert.

Har savnet hans skriverier i det nye forumet, men ser at han heldigvis tar seg tid igjen, av og til. (Husker godt din personlige historie, Dorian, inklusive dine web-sider).

All ære til endel av de andre guttene som er her for tiden (ingen nevnt, ingen glemt), men Dorian var liksom den første, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir du jo bare enda søtere! :wink:

Tror det er mange som er hjerter_rundt.gif i mange av mennene her inne jeg! Det er jo ikke bare Dorian som er skjønn! Men nå er det jo snakk om Dorian, og jeg kan ikke noe annet å si meg enig! kyss.gif Heldigvis er han tilbake etter lenge, og lengre enn langt....... Håper du blir værende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...