Gå til innhold

Sommerbilen minutt for minutt - NRK


NordicViking

Anbefalte innlegg

I sommer skal NRK gjøre som nordmenn flest: Reise på bilferie i vårt eget land! Seerne inviteres med på en biltur som strekker seg over seks uker gjennom sommer-Norge, minutt for minutt. (NRK)

Starter i kveld (torsdag). Seerne kan sende inn tips til NRK om steder som de bør besøke.

Endret av NordicViking
Feilstaving
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trivelig program. Gøy å se Norge fra sofakroken😊. Flotte bilder, behagelige programledere, variert norsk musikk, morsomme lokale personligheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, NordicViking skrev:

I sommer skal NRK gjøre som nordmenn flest: Reise på bilferie i vårt eget land! Seerne inviteres med på en biltur som strekker seg over seks uker gjennom sommer-Norge, minutt for minutt. (NRK)

Starter i kveld (torsdag). Seerne kan sende inn tips til NRK om steder som de bør besøke.

Herlig program, gleder meg til fortsettelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for et kjedelig program! Amatørfilmet sakteTV i beste sendetid. 

Anonymkode: 370fb...a16

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Fy fader for et kjedelig program! Amatørfilmet sakteTV i beste sendetid. 

Anonymkode: 370fb...a16

Helt enig !  Dette var gørr, og kjedelig musikk. Håper det blir bedre med nye progr.ledere, dette var bånn.   😬

Anonymkode: 911b6...637

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal NRK slutte med disse minutt-for-minutt sendingene? Fatter ikke at folk orker å se på slike langtekkelige program

Anonymkode: 63aa5...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg er så enormt misunnelig på programlederne i P3. De har virkelig drømmejobben, så mye de får være med på! Og de virker som skikkelige allrighte folk som har et positivt syn på livet. 

(Vet at de alle har sagt opp nå, men likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andøya ❤️ Fantastisk plass!

Anonymkode: 3e577...354

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Når skal NRK slutte med disse minutt-for-minutt sendingene? Fatter ikke at folk orker å se på slike langtekkelige program

Anonymkode: 63aa5...1c7

Folk liker jo å se disse programmene. 

Anonymkode: 57a3f...a44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk liker jo å se disse programmene. 

Anonymkode: 57a3f...a44

Hadde de bare funnet noen allrighte programledere så. Gjengen der (hittil) har jo like mye karisma som en pk. lettkokte havregryn. Langt fra alle i radio gjør seg like bra på tv.

Anonymkode: 911b6...637

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.6.2020 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Når skal NRK slutte med disse minutt-for-minutt sendingene? Fatter ikke at folk orker å se på slike langtekkelige program

Anonymkode: 63aa5...1c7

Jeg liker at jeg får sett deler av Norge jeg aldri har sett før. Helt uten at jeg trenger å kjøre selv!

Anonymkode: df50f...fbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varer for alt for lenge. Tydelig at NRK ikke har mye annet å sende, de burde droppa hele greia i år, det blir kjedelig uten innslag som band på scenen, grilling på kjøkkenet og lignende de har hatt tidligere. De burde bare droppa bilen og programlederne og sendt dronebilder fra Norge, hadde vært like interessant. 

Anonymkode: 047fc...a96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varer for alt for lenge. Tydelig at NRK ikke har mye annet å sende, de burde droppa hele greia i år, det blir kjedelig uten innslag som band på scenen, grilling på kjøkkenet og lignende de har hatt tidligere. De burde bare droppa bilen og programlederne og sendt dronebilder fra Norge, hadde vært like interessant. 

Anonymkode: 047fc...a96

Misstenker at dette har med coronasituasjonen å gjøre. Ville fort samle seg veldig mye folk på de kveldssendingene.

Flott program, flotte programledere, arrtige gjester. Og fantastisk natur.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Kjetil E skrev:

Misstenker at dette har med coronasituasjonen å gjøre. Ville fort samle seg veldig mye folk på de kveldssendingene.

Flott program, flotte programledere, arrtige gjester. Og fantastisk natur.

Deg om det.  Hittil har det vert bånn i bøtta. Gleder meg til Linda Eide og Finn Tokvam kommer.

Anonymkode: 911b6...637

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varer for alt for lenge. Tydelig at NRK ikke har mye annet å sende, de burde droppa hele greia i år, det blir kjedelig uten innslag som band på scenen, grilling på kjøkkenet og lignende de har hatt tidligere. De burde bare droppa bilen og programlederne og sendt dronebilder fra Norge, hadde vært like interessant. 

Anonymkode: 047fc...a96

Jeg synes faktisk det er mye kjedeligere med intetsigende band, kjedelige intervjuer og den evinnelige matlaginga. 

Anonymkode: df50f...fbd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.7.2020 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk det er mye kjedeligere med intetsigende band, kjedelige intervjuer og den evinnelige matlaginga. 

Anonymkode: df50f...fbd

Nå kommer noen svært spektakulære etapper. I dag skal de opp Trollstigen, i morgen skal de forbi Geiranger. På lørdag skal de blant annet Tindevegen ned til Årdal. Dette blir meget spektakulære bilder. Krysser fingrene for fint vær.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt program, spektakulære bilder i dag fra sunnmørsalpene! 

Meget varierende programlederkvaliteter fra uke til uke, må si Ronny og Tuva er de absolutt mest profesjonelle og behagelige programlederene på sommerbilen. 

Anonymkode: 59304...012

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...