Gå til innhold

Candy Crush - dønn umulig brett!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Startet nylig å spille Candy Crush, og har mer eller mindre cruiset til nå, med hjelp av strategi, hjelpemidler osv. Nå stagnerer jeg imidlertid. Uansett hva, så virker det bare som det er dønn umulig å komme seg forbi brett 512 :( 

Noen som har klart brettet, og som har råd og tips om hvordan jeg kan komme meg forbi det umulige brettet?

Anonymkode: c67b7...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer forbi etterhvert uansett. Pleier å ta maks noen uker om du prøver hver dag. Gled deg til du kommer på brett 2000 og noe. Masse skrekkvanskelige på rad. 

Anonymkode: f7651...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRETT 516! Var feil i stad. Brett 516 er den brettet som er helt umulig å komme seg forbi.

Anonymkode: c67b7...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg jeg har gjort når jeg kommer på «umulige» brett er å søke dem opp på YouTube og se andre spille, det har gitt meg tips. 

Anonymkode: 63bc0...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer forbi etterhvert uansett. Pleier å ta maks noen uker om du prøver hver dag. Gled deg til du kommer på brett 2000 og noe. Masse skrekkvanskelige på rad. 

Anonymkode: f7651...1ba

Virker som vanskeliggraden øker etter hvert. Det var åpenbart de lette brettene jeg har hatt til nå. Trengte bare å tenke litt strategi og bruke riktige hjelpemidler til hva det er som skal gjøres i de aktuelle brettene, men nå hjelper ingen ting. Jeg trodde det handlet også om strategi osv, men med denne bretten så virker alt så tilfeldig 😕

Anonymkode: c67b7...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deg jeg har gjort når jeg kommer på «umulige» brett er å søke dem opp på YouTube og se andre spille, det har gitt meg tips. 

Anonymkode: 63bc0...c66

Takk for tips. Skal sjekke det ut :)

 

Anonymkode: c67b7...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket Candy Crush?, på Candy Crush så er jeg på level 789. Candy Crush Soda er jeg på level 1447 og på Candy Crush Friends er jeg på level 2160.

Et godt tips er å spille mest mulig på bunnen av brettene, brettene blir vanskeligere etterhvert og det kan gå dagevis før man klarer noen av de.

Anonymkode: ecbd1...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket Candy Crush?, på Candy Crush så er jeg på level 789. Candy Crush Soda er jeg på level 1447 og på Candy Crush Friends er jeg på level 2160.

Et godt tips er å spille mest mulig på bunnen av brettene, brettene blir vanskeligere etterhvert og det kan gå dagevis før man klarer noen av de.

Anonymkode: ecbd1...072

Den "vanlige",heter kun Candy Crush. Førsteutgaven av alle Candy-seriene, tror jeg. Visste ikke at det fantes flere ulike spill innen candy-sjangeren. Men jeg tipper det er den første jeg spiller :) 

Anonymkode: c67b7...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det masse svart lakris som du sliter med? Wrapped candy fungerer best mot det (bombene som eksploderer 2 ganger).

Wrapped + color bomb, eller wrapped + wrapped vil være veldig effektivt her feks

Anonymkode: 9c4af...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 4325, så det er fullt mulig å komme seg forbi level 512 ja. 🙂 Bare å prøve og prøve igjen, plutselig en dag går det. 

Anonymkode: ae342...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg forbi! Det var lakrisene som var marerittet. Trikset var å slå ned steinene for å sende ned godteriet og prøve å få til noen godt plasserte bomber. Samt fjerne flere av fargene, for å sitte med færrest mulig farger (lettere å få til ting).

Phew. For et strev!

Anonymkode: c67b7...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy Crush? Så 2014! Men du kan vel betale deg forbi?

Anonymkode: 7593c...9ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Candy Crush? Så 2014! Men du kan vel betale deg forbi?

Anonymkode: 7593c...9ed

Jeg liker å leve i fortiden 😎

Nei, er ikke aktuelt å betale meg forbi :) 

Anonymkode: c67b7...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...