AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Lang historie men i høst fikk jeg kontakt med en fantastisk mann på nett og vi snakket daglig og det sa bare pang! Han bor i USA men reiser mye til Europa pga jobb. Vi bestemte oss for å treffes nå i sommer men så skjedde Covid-19, så ble jeg ble syk og måtte opereres. Han valgte å avslutte den romantiske delen av forholdet vårt men ville fortsatt være venner. Han følte det ble vanskelig å holde energien ved like når vi ikke kunne ha en konkret dato for å treffes og den biten kunne jeg også forstå. Siden da har vi sendt meldinger hver dag og tonen er veldig hyggelig. I går skrev jeg til han at vi skulle ha truffet hverandre denne dagen etter planen og jeg kunne ikke la være å tenke på hvordan det hadde vært. Han svarte at han tenkte på det samme, men prøvde å la være fordi han ble bare trist av det. Han har ikke sagt noe slik før. Jeg kjenner det er fortsatt følelser der for min del og har lyst til å «holde døren» oppe for et møte i framtiden men er redd for å si det til han. Før har jeg alltid ledd litt av folk som har fått store følelser for andre uten å ha møttes ennå, nå sitter jeg her selv. Anonymkode: beb71...b6c
Hvorfor? Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Forstår dere begge to. Det kan være litt slitsomt å ha en slags halvveis, uavklart forpliktelse til en person, for da blir datinglivet ellers satt på pause. Og når det trekker ut såpass lenge som det det har gjort for dere to, kan jeg godt forstå at dere begge to ønsker en avklaring. Kanskje bør dere roe ned kontakten for en periode, og heller fokusere på livet her og nå, så kan dere ta opp igjen kontakten når det blir mulig for dere å treffes? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Takk for et godt svar ☺️ Anonymkode: beb71...b6c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Skjønner godt hva du føler for har vært gjennom det selv. Men ble dessverre ghostet og ikke hørt fra ham siden. Han også bodde i et annet land og har aldri følt meg så bundet til noen før, for vi hadde alltid noe å snakke om. Anonymkode: 86394...d26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå