Gå til innhold

Slutte i jobben?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

J23

Vet ikke helt hva som skjer med meg for tiden. Er svimmel hele tiden, sover dårlig (3-4 timer hver natt), har ofte hodepine, blir kvalm av mat, sliten hele tiden og null energi. Jeg føler også ingen glede av noe som helst.

Dette går veldig utover jobben min, da jeg ikke klarer å yte alt. Hver arbeidsdag er en kamp, da jeg svimler, har hodepine og null energi. 

Jeg gikk nylig gjennom et samlivsbrudd, har en mor som sliter veldig med rus og en bestefar som er døende. Jeg har tidligere slitt med spiseforstyrrelser, noe som er komt tilbake gradvis. Jeg tror alt dette henger sammen med hvordan jeg føler meg fysisk?

Der jeg jobber nå er et sommervikariat før jeg skal flytte til en ny by for å studere til høsten, men jeg er redd for å slite meg helt ut. Så jeg vurderer å slutte, men får så utrolig dårlig samvittighet for sjefen som regner med meg. 

Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 4420e...a08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

J23

Vet ikke helt hva som skjer med meg for tiden. Er svimmel hele tiden, sover dårlig (3-4 timer hver natt), har ofte hodepine, blir kvalm av mat, sliten hele tiden og null energi. Jeg føler også ingen glede av noe som helst.

Dette går veldig utover jobben min, da jeg ikke klarer å yte alt. Hver arbeidsdag er en kamp, da jeg svimler, har hodepine og null energi. 

Jeg gikk nylig gjennom et samlivsbrudd, har en mor som sliter veldig med rus og en bestefar som er døende. Jeg har tidligere slitt med spiseforstyrrelser, noe som er komt tilbake gradvis. Jeg tror alt dette henger sammen med hvordan jeg føler meg fysisk?

Der jeg jobber nå er et sommervikariat før jeg skal flytte til en ny by for å studere til høsten, men jeg er redd for å slite meg helt ut. Så jeg vurderer å slutte, men får så utrolig dårlig samvittighet for sjefen som regner med meg. 

Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 4420e...a08

Jeg ville kanskje bedt om en sykemelding? Og om du ikke får det ville jeg sluttet. Tbh.. 

Skjønner deg veldig godt, god bedring ❤️

Anonymkode: a9263...190

Skrevet

Snakk med legen din du 😃 høres ut som sykemelding er det mest logiske. Kanskje henvisning til en eller annen hjelpetjeneste. Dette er ikke noe du trenger å bestemme deg for, bare legg fram saken.

Ikke vits å ødelegge helsa di for en sommerjobb!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ødelegg helsa di. Ingenting er verdt det og sjefen din klarer seg på en eller annen måte :)

Anonymkode: 9c6b5...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...