Gå til innhold

Drapet på Emilie Meng


Bondo

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett dokumentaren? 
 

Det er helt utrolig hvor dårlig jobb politiet har gjort. Hvis det er fremstilt riktig. Hvordan kan man gjøre så grove feil i en drapssak?

Og, avlyttingen som var gjort! Hvordan kan flere høre hva som blir sagt og konkludere med at Emilie er holdt fanget, når en ekspert fjerner lag på lag med støy på innspillingen og ikke hører noen ting? 
 

Hva tror dere? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett den. Lydeksperten forklarer lydene de innbilte seg. Meng hadde ligget lenge i det vannet og ble drept kort tid etter hun forsvant, så hun ble nok ikke holdt fanget over lengre tid.

Ellers leser jeg at foreldrene enda ikke har fått vite hva hun døde av, det synes jeg var veldig spesielt at politiet ikke ønsker å dele.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som skurrer i denne saken synes jeg .

Må være fælt for familie og venner å ikke vite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
7 timer siden, murray skrev:

Jeg har sett den. Lydeksperten forklarer lydene de innbilte seg. Meng hadde ligget lenge i det vannet og ble drept kort tid etter hun forsvant, så hun ble nok ikke holdt fanget over lengre tid.

Ellers leser jeg at foreldrene enda ikke har fått vite hva hun døde av, det synes jeg var veldig spesielt at politiet ikke ønsker å dele.

Da er det nok såpass ille at de vil skåne foreldrene for detaljene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokuen ligger hos NRK.

"Fint" å se at dansk politi er like inkompetent som norsk politi.

De sikret seg ikke bevis/utstyr etc fort nok, noe fikk de aldri tak i, som ville vært såre enkelt å skaffe iløpet av få dager. (overvåkingsvideoer osv...elendig arbeid)

Mulig vitner som stod frem men ikke ble hørt på, eller ikke ble forhørt før flere ÅR senere. 

Politi som mister masse info pga ferieavløsing...herregud.

Han aktive pedofile sjåføren som var i området med varebil men ble utelukket fordi "hun var for gammel for en pedo".

Og når politiet begynte å snuse i ideen om å sjekke han opp, var det for sent (flere år) og varebilen skrotet.

Helt utrolig så vanskelig det skal være å ha noenlunde kontroll på jobben sin hos politiet. Ble så frustrert av å se. Men flott dokumentar!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Kamomolla skrev:

Hvor kan man se denne dokumentaren?

Nrk.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...