Fju Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Jeg er sikkert for sent ute med å skaffe det til denne sesongen, men tenkte uansett det er greit å gjøre litt research. Har noen av dere bærbar AC til 4-5000,- og synes dere det var verdt pengene? Jeg blir sprø av disse varme nettene, og hvis en sånn luftkjøler gjør det den lover synes jeg at det ville være en god investering.
Linazer Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 (endret) Jeg kjøpte for en uke siden en til 2990 på Coop. Helt fantastisk, sover bedre enn noen gang. Kald og deilig luft på soverommet nå. Men, du må tåle lyd. 65 decibel er ganske kraftig suselyd. Endret 25. juni 2020 av Linazer Feilskriving 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 39 minutter siden, Linazer skrev: Jeg kjøpte for en uke siden en til 2990 på Coop. Helt fantastisk, sover bedre enn noen gang. Kald og deilig luft på soverommet nå. Men, du må tåle lyd. 45 decibel er ganske kraftig suselyd. Hvilken har du? Anonymkode: 8098b...e6f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Denne er helt vill: https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/klima-og-ventilasjon/mill-jc7000air/?variantCode=695765 Angrer ikke ett sekund! Huset jeg bor i, blir så jævlig varmt hele sommeren, og soverommene er i andre etasje (dvs at det alltid er varmt her). I fjor la jeg av penger for å kjøpe noe som jeg kan flytte rundt på hvis nødvendig, og denne er stiv i pris, men angrer ikke et sekund! Han over meg nevnte den "billigere" versjonen, den er god, men var ikke tilgjengelig her når jeg hadde mulighet til å kjøpe. Anonymkode: 60df6...3fd 1
BMF Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 Jeg har en til 5-6 000. Sanze eller noe fra Power. Den bråker en del, men jeg elsker den. Veksler på å ha den i stua og på soverommet. Og kunne legge seg, når det er under 20 grader inne, er helt fantastisk. Jeg sovner med den på, men min «følsomme» mann klarer ikke det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå