AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Jeg har veldig lyst å gå til fastlege og be om antabus, jeg vet at det kan hjelpe meg. Betyr det at jeg mister førerkort hvis jeg innrømmer at jeg har problemer med drikking?Jeg har ikke bil, men jeg av og til kjører bil på jobb. Og jeg skammer meg veldig at jeg må innrømme dette til fastlege, skulle ønske det var en måte å få disse tablettene anonymt, det er jo ikke et rusmiddel.. Anonymkode: 38b54...e38
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Fastlegen er pliktig til å melde i fra til Fylkesmannen dersom det er grunn til å tro at noen kjører i ruset tilstand. Det er Fylkesmannen som tar vurderingen og evnt. Inntra førerkort. Jeg vet ikke hvordan du forholder deg til alkohol inntak og bilkjøring. Mange kan ha et alkoholproblem, men fortsatt ha et fornuftig forhold til å ikke kjøre i påvirket tilstand eller tidlig dagen derpå, jeg vet ikke hvordan det er for det. Snakk med legen din og vær ærlig. Anonymkode: 42b7c...7b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå