Gå til innhold

Positive influencere


Gjest Sausedyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjartesmil, Casa Didriksen, Fru Timian og Glamourbibliotekaren. Den siste er jeg litt usikker på om kan kalles influencer, for hun er 100% ikke-komersiell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joe Rogan, Mat Best, Jenny Skavlan, Serikkesykut og Nativehorses er positive influensere på forskjellige områder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Drar opp denne tråden, jeg! 

Synes Stine Hartmann utmerker seg veldig positivt. Flink til å merke reklame og en av få influensere som ikke spammer Black Friday-rabattkoder😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere å anbefale! Jeg følger kun de som gir litt av seg selv og faktisk viser et produkt mer enn en gang🙈 så lei av influencere som sverger til et produkt en uke og et annet produkt neste🙈

 

mine favoritter er;

 

- @helene_paatur

- @kreativhverdag.no

- @Ingzzi

- housestory.by.Charlotte 

- ranstaks

- casadidriksen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liva Ingebrigtsen!❤️
Hun er en vakker og flott jente som med interesse for både mote og sminke, men fokuset hennes er ALDRI på at utseende er noe som definerer henne.

I sine kanaler viser hun glimt fra at hun studerer, jobber, er mor til to barn, baker, surfer, tegner, maler, er glad i musikk, Harry Potter osv osv og lar oss «bli kjent» med henne gjennom dette.

Ærlig, ufiltrert og inspirerende

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert LeMaitre skrev (1 time siden):

Liva Ingebrigtsen!❤️
Hun er en vakker og flott jente som med interesse for både mote og sminke, men fokuset hennes er ALDRI på at utseende er noe som definerer henne.

I sine kanaler viser hun glimt fra at hun studerer, jobber, er mor til to barn, baker, surfer, tegner, maler, er glad i musikk, Harry Potter osv osv og lar oss «bli kjent» med henne gjennom dette.

Ærlig, ufiltrert og inspirerende

Ganske enig, men skulle helst hatt mindre eksponering av barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@helenemoo - mye tur

@celinejessen - også en  del tur

@next8level - humor av ting som er typisk insta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (På 24.6.2020 den 11.54):

Følger kun Hjartesmil jeg. Kan kanskje ikke kalles influencer (synes uansett det er en negativ tittel som jeg forbinder med usunne forbilder..er vel noen aktører som har ødelagt den tittelen i mine øyne).

Følger henne fordi jeg synes hun viser en spennende hverdag som gift, småbarnsmor og frilancer. Og så er det NULL kroppspress. NULL sexifisering. Beundrer henne for å være åpen om ting som vi alle kan streve med innimellom og for at hun kjører på med små og store prosjekt i livet sitt som jeg aldri hadde funnet på å gjøre selv.

Jeg liker også Hjartesmil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marit Bakkli og Linnea Orvegård på Insta🤩

Og ekspedisjonsjenta

Og hannelenesvegetar

Familieliv, mat, humor og turer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte Psykolog med sovepose da jeg skrev forrige innlegg (i fjor!). Veldig bra konto om psykisk helse, natur og friluftsliv. 
Og Ida Jackson - hvordan kunne jeg utelate henne, egentlig? Hun er jo blant nettpionerene her til lands. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...