Forever22 Skrevet 10. august 2020 #22 Skrevet 10. august 2020 Alexander Askildsen, Komikerfrue og funkygine er solide favoritter her 🙌🏼 1
Ullvott Skrevet 10. august 2020 #23 Skrevet 10. august 2020 Hjartesmil, Casa Didriksen, Fru Timian og Glamourbibliotekaren. Den siste er jeg litt usikker på om kan kalles influencer, for hun er 100% ikke-komersiell. 1
velociraptor Skrevet 10. august 2020 #24 Skrevet 10. august 2020 Joe Rogan, Mat Best, Jenny Skavlan, Serikkesykut og Nativehorses er positive influensere på forskjellige områder
Pantoten Skrevet 27. november 2021 #25 Skrevet 27. november 2021 Drar opp denne tråden, jeg! Synes Stine Hartmann utmerker seg veldig positivt. Flink til å merke reklame og en av få influensere som ikke spammer Black Friday-rabattkoder😁 2
Huttetusa Skrevet 27. november 2021 #26 Skrevet 27. november 2021 Det er jo flere å anbefale! Jeg følger kun de som gir litt av seg selv og faktisk viser et produkt mer enn en gang🙈 så lei av influencere som sverger til et produkt en uke og et annet produkt neste🙈 mine favoritter er; - @helene_paatur - @kreativhverdag.no - @Ingzzi - housestory.by.Charlotte - ranstaks - casadidriksen 1
Huttetusa Skrevet 27. november 2021 #28 Skrevet 27. november 2021 2 hours ago, abderitt said: Alexander Askildsen. Ja han er koselig!
Albert LeMaitre Skrevet 27. november 2021 #29 Skrevet 27. november 2021 Liva Ingebrigtsen!❤️ Hun er en vakker og flott jente som med interesse for både mote og sminke, men fokuset hennes er ALDRI på at utseende er noe som definerer henne. I sine kanaler viser hun glimt fra at hun studerer, jobber, er mor til to barn, baker, surfer, tegner, maler, er glad i musikk, Harry Potter osv osv og lar oss «bli kjent» med henne gjennom dette. Ærlig, ufiltrert og inspirerende 4
Diamant20 Skrevet 27. november 2021 #30 Skrevet 27. november 2021 Albert LeMaitre skrev (1 time siden): Liva Ingebrigtsen!❤️ Hun er en vakker og flott jente som med interesse for både mote og sminke, men fokuset hennes er ALDRI på at utseende er noe som definerer henne. I sine kanaler viser hun glimt fra at hun studerer, jobber, er mor til to barn, baker, surfer, tegner, maler, er glad i musikk, Harry Potter osv osv og lar oss «bli kjent» med henne gjennom dette. Ærlig, ufiltrert og inspirerende Ganske enig, men skulle helst hatt mindre eksponering av barn. 1
Diamant20 Skrevet 27. november 2021 #31 Skrevet 27. november 2021 @helenemoo - mye tur @celinejessen - også en del tur @next8level - humor av ting som er typisk insta
Jif Skrevet 27. november 2021 #32 Skrevet 27. november 2021 Salmonella skrev (På 24.6.2020 den 11.54): Følger kun Hjartesmil jeg. Kan kanskje ikke kalles influencer (synes uansett det er en negativ tittel som jeg forbinder med usunne forbilder..er vel noen aktører som har ødelagt den tittelen i mine øyne). Følger henne fordi jeg synes hun viser en spennende hverdag som gift, småbarnsmor og frilancer. Og så er det NULL kroppspress. NULL sexifisering. Beundrer henne for å være åpen om ting som vi alle kan streve med innimellom og for at hun kjører på med små og store prosjekt i livet sitt som jeg aldri hadde funnet på å gjøre selv. Jeg liker også Hjartesmil. 1
Ville91 Skrevet 28. november 2021 #34 Skrevet 28. november 2021 Marit Bakkli og Linnea Orvegård på Insta🤩 Og ekspedisjonsjenta Og hannelenesvegetar Familieliv, mat, humor og turer! 1
Ullvott Skrevet 4. desember 2021 #35 Skrevet 4. desember 2021 Jeg glemte Psykolog med sovepose da jeg skrev forrige innlegg (i fjor!). Veldig bra konto om psykisk helse, natur og friluftsliv. Og Ida Jackson - hvordan kunne jeg utelate henne, egentlig? Hun er jo blant nettpionerene her til lands. 1
Toriamoria Skrevet 20. desember 2024 #37 Skrevet 20. desember 2024 Diamant20 skrev (På 27.11.2021 den 19.49): Ganske enig, men skulle helst hatt mindre eksponering av barn. Synes hun er meeeeget kritisk til å dele av ungene på snap i allefall, kan vel hende en gang i kvartalet man får ett glimt av noen unger, men jaggu med i øvre sjiktet for å IKKE dele ungene vs andre synes jeg da
Diamant20 Skrevet 20. desember 2024 #38 Skrevet 20. desember 2024 Toriamoria skrev (3 timer siden): Synes hun er meeeeget kritisk til å dele av ungene på snap i allefall, kan vel hende en gang i kvartalet man får ett glimt av noen unger, men jaggu med i øvre sjiktet for å IKKE dele ungene vs andre synes jeg da 3 år siden jeg skrev det, husker ikke akkurat hva det var hun delte da😅
omno_guest Skrevet 13. januar #40 Skrevet 13. januar Selene Lie Hjertefamilien Sophie Elise Erika Norwich Ramona Larsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå