Gjest Sausedyret Skrevet 24. juni 2020 #1 Del Skrevet 24. juni 2020 Tenkte at det kanskje hadde vært fint å ha en tråd om influencere som dere synes er positive å følge? Rampelyset kryr av ugreie og uetiske influencere som det oppfordres å avfølge på SoMe, men hvilke influencere mener dere det er verdt å følge fordi de har en positiv påvirkning/bruker platformen sin bra? De jeg følger på Instagram er aktivist Jameela Jamil og sex educator Ruby Rare. Begge snakker om alt fra kropp, feminisme, LHBTQ+ temaer og rettigheter og også BLM og andre minoritetsgrupper. Hvilke følger dere og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 24. juni 2020 #2 Del Skrevet 24. juni 2020 Følger kun Hjartesmil jeg. Kan kanskje ikke kalles influencer (synes uansett det er en negativ tittel som jeg forbinder med usunne forbilder..er vel noen aktører som har ødelagt den tittelen i mine øyne). Følger henne fordi jeg synes hun viser en spennende hverdag som gift, småbarnsmor og frilancer. Og så er det NULL kroppspress. NULL sexifisering. Beundrer henne for å være åpen om ting som vi alle kan streve med innimellom og for at hun kjører på med små og store prosjekt i livet sitt som jeg aldri hadde funnet på å gjøre selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 24. juni 2020 #3 Del Skrevet 24. juni 2020 Komikerfrue (Marna Burøe). Lite selvhøytidelig, ærlig og morsom Funkygine (Jørgine Vasstrand). Sterk, motiverende og nydelig, og fint om mammalivet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 24. juni 2020 #4 Del Skrevet 24. juni 2020 2 minutter siden, missLynch skrev: Komikerfrue (Marna Burøe). Lite selvhøytidelig, ærlig og morsom Funkygine (Jørgine Vasstrand). Sterk, motiverende og nydelig, og fint om mammalivet. Så enig med deg. Mine to høyst favoritter som jeg kan kjenne meg igjen i mange situajsoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 24. juni 2020 #5 Del Skrevet 24. juni 2020 Innafor å svare dyr?😅 De bryr seg i hvertfall ikke om kropp, og spiser god mat og godteri når det passer😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 24. juni 2020 #6 Del Skrevet 24. juni 2020 1 time siden, Sausedyret skrev: Tenkte at det kanskje hadde vært fint å ha en tråd om influencere som dere synes er positive å følge? Rampelyset kryr av ugreie og uetiske influencere som det oppfordres å avfølge på SoMe, men hvilke influencere mener dere det er verdt å følge fordi de har en positiv påvirkning/bruker platformen sin bra? De jeg følger på Instagram er aktivist Jameela Jamil og sex educator Ruby Rare. Begge snakker om alt fra kropp, feminisme, LHBTQ+ temaer og rettigheter og også BLM og andre minoritetsgrupper. Hvilke følger dere og hvorfor? Hele konseptet "influencer" er jo noe bedragersk møkk som bare går ut på å lure folk. Kall det hva det er: Reklame. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 24. juni 2020 #7 Del Skrevet 24. juni 2020 2 timer siden, Diamant20 skrev: Innafor å svare dyr?😅 De bryr seg i hvertfall ikke om kropp, og spiser god mat og godteri når det passer😂 Dyrepasserne 😁 (Kristiansand dyrepark) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oransjesjel Skrevet 24. juni 2020 #8 Del Skrevet 24. juni 2020 Ikke influenser akkurat - og det skal hun være glad for - men jeg leser en blogg: Kjerringtanker. Reflektert, sylskarp,morsom og samfunnsengasjert. Digger den dama! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rytz Skrevet 24. juni 2020 #9 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) Alexandra Sliwa ❤️ Endret 24. juni 2020 av Rytz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie19 Skrevet 24. juni 2020 #10 Del Skrevet 24. juni 2020 Kirsebærhagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 24. juni 2020 #11 Del Skrevet 24. juni 2020 Aka M1k3 (fotografen til Karpe, Arid, Astrid S mm) Tror ikke han vil bli kalt influenser 😅 men likevel.. han er rå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 24. juni 2020 #12 Del Skrevet 24. juni 2020 Linnea Myhre er vel den eneste jeg fortsatt har sansen for. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 25. juni 2020 #13 Del Skrevet 25. juni 2020 Ikke akkurat influencere, men jeg synes Rebekka Mæla og Veronika Døli er to stykker som er positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. juni 2020 #14 Del Skrevet 25. juni 2020 Frutimmian og trines matblogg. Disse to inspirerer meg stadig vekk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detvardet Skrevet 25. juni 2020 #15 Del Skrevet 25. juni 2020 Ruby Rare er kul ja! Og Hannah Witton. Lena Noorms er også veldig god på å bruke sin plattform. Av norske influencere er det ikke så mange jeg har sansen for ettersom mange lar sponsorer gå til hodet på dem. Digger Kirsebærhagen! Ville ikke kalt Linnea en influencer, men hun er vel kanskje det. I så fall digger jeg henne også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 26. juni 2020 #16 Del Skrevet 26. juni 2020 Vet ikke om hun kan kalles influenser, men følger Liva Ingebrigtsen på Snap. Hun er kul! Veldig jordnær, ærlig og et godt forbilde for unge jenter/mammaer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 26. juni 2020 #17 Del Skrevet 26. juni 2020 Liker godt saggysara og malin.nesvoll! Linnea Myhre er også kul på instagram! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 26. juni 2020 #18 Del Skrevet 26. juni 2020 Malin Nesvoll, kirsebærhagen, Jenny Skavland og Supporterfrue liker jeg veldig godt! Malin er verdens søteste jente! Elsker energien hun har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsjenta02 Skrevet 18. juli 2020 #19 Del Skrevet 18. juli 2020 Jeg følger Sophie Elise fordi hun er så skjønn og ekte. Og så byr hun på seg selv. of er ikke redd for å sjokkere. Et herlig forbilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 31. juli 2020 #20 Del Skrevet 31. juli 2020 Cornelia Grimsmo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå