Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Meicha
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på hva hun selger. :P

Anonymkode: 32c7f...f72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er et friskt pust med damer som faktisk tør å gjøre det. Så lenge man ikke er påtrengende, man må alltid huske på at i Norge er man ikke vant til at folk er frempå og tar initiativ på den måten. Og hvertfall ikke at kvinner gjør det. Sålenge man passer på at det er en positiv greie og ikke negativt/påtrengende/skremmende. 

MEN. Å ta bilde av noen på den måten der synes jeg ikke er greit. Jeg hadde funnet det meget ubehagelig, det spiller ingen rolle om han la merke til at du tok bilde eller ikke. Hvorfor i all verden gjorde du det? Det er bare creepy og stalker-aktig.

Anonymkode: 75f4f...d3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Meicha said:

Hvordan reagerer menn når dame tar initiativ og begynner en prat på gata eller annet offentlig sted? Noen god erfaring eller tips for hvordan å slå av en prat med en attraktiv mann? Det er jo helt mulig at vedkommende er opptatt eller ikke interessert? hvordan å ikke miste selvtilit neste gang? :)

Så en kjekk mann i dag på stasjon og vi tok samme tog fra Bergen til Oslo, men dessverre ikke samme vogn. Tok bildet av ham, angrer nå at jeg ikke prøvde å snakke med ham.

Tror du skal være glad du ikke snakket med han. Hvordan hadde du følt deg om en fremmed knipset et bilde av deg mens du satt på toget uten ditt samtykke, og så forsøkte å ta kontakt med deg etterpå? Synes du det høres romantisk ut? 

Anonymkode: 75f4f...d3b

Skrevet

Ble mye diskusjon ut av en liten prikk i åpnings innlegget .. må være tidenes korteste overskrift.. rart den tråden ikke ble stengt😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...