Gå til innhold

Folk sitter for mye

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du bør vurdere å begynne med å squatte, slik de gjør i Asia. Det er bra for kroppen, men trolig har du for dårlig mobilitet i kroppen akkuratt nå. Det kan du derimot endre. 

Jeg squatter hver dag og skjønner ikke poenget med stoler og sofaer. Men dessverre leier jeg møblert, så fristelsen (sofa) blir for stor. 

Anonymkode: 10170...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du å sitte på huk (eller knebøy-lignende stilling) istedet for å sitte på en stol?

Hva gjør du når du spiser da? 

AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 9f7bc...674

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi de gjør det i Asia så skal vi gjøre det fordiii? Gi meg kilder på at det er bra for kroppen. 

Anonymkode: f5306...1fd

AnonymBruker
Skrevet

Å sitte på huk er ikke noe særlig bedre for kroppen, nei... 

Anonymkode: e31cc...636

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør vurdere å begynne med å squatte, slik de gjør i Asia. Det er bra for kroppen, men trolig har du for dårlig mobilitet i kroppen akkuratt nå. Det kan du derimot endre. 

Jeg squatter hver dag og skjønner ikke poenget med stoler og sofaer. Men dessverre leier jeg møblert, så fristelsen (sofa) blir for stor. 

Anonymkode: 10170...ec4

Nå tøyser du fælt her synes jeg.

Du skriver et innlegg til alle, uten å tenke deg om i det hele tatt. Du genaliserer en hel nasjon på din hverdag.

Jeg har en jobb som består av ståing og gåing. På 7,5 timer så sitter jeg muligens 3 minutter (Nei vi har ikke pause). Så når jeg endelig kommer meg hjem (går til og fra) så er det veldig digg å endelig sette seg ned med litt middag, Netflix og chill. Ikke faen im jeg skal utsette ryggen min for å gjøre det på huk, jeg er mere glad i meg selv enn som så.

You do you, but I do me😉

Kos deg masse med middag i knestående men det blir for dumt for min del...

Anonymkode: 87ec9...0a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke akkurat en sjokkopplysning du kommer med :)  Jeg tror de fleste voksne er klar over dette.

Anonymkode: 19315...71c

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi stå i knebøy hele dagen? Tror jeg fortsetter med daglig fysisk aktivitet og trening. 

Anonymkode: dffdc...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...