Gå til innhold

Hvit kjole med print i bryllup? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den er helt grei, og jo - DU KAN BRUKE SORT, RØDT OG ALT ANNET SOM IKKE ER HELT HVITT. 

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig kan du det, flott kjole! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit så lenge den ikke er helt hvit (noe den jo ikke er). Ville heller valgt den lyse foran den som er svart.

Anonymkode: a7110...ad5

• Liker 1
Skrevet

Fargene er greie, men det en er veldig uformell. Kjenner du noen andre kvinner som skal i bryllupet? Jeg  ville sjekket med dem hva de skal ha på seg, for å sjekke at du ikke bommer helt.

• Liker 3
Skrevet

"Den er ikke formell" Med riktig tilbehør så blir den formel nok. 

Skjermbilde 2020-05-26 kl. 20.24.48.png

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Kenelz skrev:

"Den er ikke formell" Med riktig tilbehør så blir den formel nok. 

Skjermbilde 2020-05-26 kl. 20.24.48.png

Kjolen blir ikke mer formell fordi om man tar på sko, veske og smykker. Det gjør jo alle kvinner i bryllup.

Har aldri sett noen ha på en sånn type kjole i de bryllupene jeg har vært i. Som en annen her nevnte; ville sjekket litt rundt hvordan andre gjester planlegger å kle seg. 

Anonymkode: 914a4...1a2

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen blir ikke mer formell fordi om man tar på sko, veske og smykker. Det gjør jo alle kvinner i bryllup.

Har aldri sett noen ha på en sånn type kjole i de bryllupene jeg har vært i. Som en annen her nevnte; ville sjekket litt rundt hvordan andre gjester planlegger å kle seg. 

Når det ikke er nevnt dresskode,  er det uformelt.  Da er alt innafor.  Synes denne er passende i et sommerbryllup. 

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Så klart blir den mer formel med riktig tilbehør. Jeg har sett mange lignende kjoler på bryllup. Det er en elegant og behagelig stil som er veldig populær. 

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

For meg er dette en festkjole som passer på en sommerfest med venner. Jeg er helt enig i at en kjole kan "sprites opp" med rett tilbehør. Men det forutsetter at kjolen egner seg til det. Det er min mening (og personlige smak) at denne kjolen ikke har de kvalitetene som skal til for det. Det har rett og slett med fasong og materiale å gjøre.

Det er ikke dermed sagt at min smak skal være almengyldig. 

Skrevet

Den kjolen er en hverdagskjole/strandkjole. Ville funnet en som var mer passende i et bryllup.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kenelz skrev:

Så klart blir den mer formel med riktig tilbehør. Jeg har sett mange lignende kjoler på bryllup. Det er en elegant og behagelig stil som er veldig populær. 

Dette er ikke en elegant kjole.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En så hvit kjole hadde ikke kommet inn i mitt bryllup. Men nå er jeg en bridezilla.

Anonymkode: 1fd8b...e78

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er ikke en elegant kjole.

du om det!

Skrevet

Syns kjolen var kjempesøt. Reagerer ikke på fargen. Men den er kanskje litt for kort?....

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns den ser fin ut til bryllup. Den hadde passet i alle bryllupene jeg har vært i ihvertfall, jeg er 27 år og de bryllupene jeg har vært i har vært folk rundt min alder, om det sier noe.  men mindre brylluped er superstivt, så kan du helt fin bruke den! Den er hvit med blomster, ja - men duse farger og kan ikke forveksles med en brudekjole i det hele tatt. Kjør på! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått med noe slikt i bryllup og en sort versjon i begravelse. 

Anonymkode: 31003...846

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En så hvit kjole hadde ikke kommet inn i mitt bryllup. Men nå er jeg en bridezilla.

Er du redd noen tar feil av din kjole og hennes?  Ligner den på en brudekjole?   Hadde du jaget gjesten hjem?   Er ikke gjestenes trivsel viktigere enn hva du syns om en vanlig kjole?

• Liker 4
Skrevet
På 25.6.2020 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Ja, og med stor B!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er helt greit å bruke den både i sort og hvitt. Poenget med å ikke brukt hvitt er å ikke likne på bruden, og den kjolen der minner virkelig ikke om en brudekjole

Anonymkode: a5646...b1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var kjempesøt, og siden mønsteret er såpass stort er det greit at kjolen er hvit. :)

Anonymkode: 4700d...7ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...