Gå til innhold

30-bussen til Huk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har tenkt meg en tur til Huk i morgen ettermiddag, er det noen som har tatt 30-bussen dit i det siste? Er det fullt? Blir ikke før 17.30/18.00-tiden. Er det mye folk satser jeg heller på toget til Skøyen og en lett joggetur derfra.

 

Anonymkode: 8f418...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok den her om dagen fra sentrum og den var ikke spesielt full, tok den ca. klokka fem. Var skikkelig fint vær også, så sjukt mye folk ute på Huk. Kan være lurt å ta den fra et stopp før Jernbanetorget slik at du får sitteplass, så kan du sette en bag i setet ved siden, det har blitt min strategi for tiden :) 

Anonymkode: 57eb9...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tok den forrige uke kl, 16.30. Veldig fullt og ingen som brydde seg om reglene. Jeg fikk en god plass med avstand fra folk, men jeg så mange satte seg på de setene man har holdt av som koronatiltak. Veldig synd... På vei hjem derimot valgte bussjåføren å ikke ta med flere enn han hadde lov til. Mange ble derfor forbikjørt på vei inn til byen, men det synes jeg var helt riktig. Tror det kom ekstrabusser etter vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det endte meg at jeg tok toget til Lysaker og jogget de tre kilometerene ut til Huk Naturiststrand. En buss kjørte forbi, og den så ganske full ut. Bussen hjem i åttetiden var derimot god plass i.

Anonymkode: 8f418...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...