Gå til innhold

Airpods til iphone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må jeg bruke apple sine airpods til iphone, eller duger hvilket som helst merke? Synes apple sine er fryktelig dyre, og vil maks betale 700,-! Så hvis det er mulig å bruke andre merker, vil jeg gjerne ha tips.

Anonymkode: 2a495...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle ordinære blåtann trådløse propper og hodetelefoner skal i utgangspunktet virke på en iPhone.  Noen modeller har ikke app eller tilleggsfunksjoner som gjør airpods foretrukket; som fx batteristatus.  Brukte selv Sony sine WF-1000, veldig god lyd, men mine var plaget med korte drop-outs av lyden.  Kjøper du brukte Airpods 1 finner du de greit for ca 5-700,- på Finn, de har falt mye i verdi, trolig fordi mange oppgraderer til pro-utgave og selger sine gamle for å bli kvitt de.  Nye til 700,- er det lite som er bra av trådløst, men brukte er det mye fint om du ikke må ha nye ut av esken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg bruke apple sine airpods til iphone, eller duger hvilket som helst merke? Synes apple sine er fryktelig dyre, og vil maks betale 700,-! Så hvis det er mulig å bruke andre merker, vil jeg gjerne ha tips.

Anonymkode: 2a495...247

Du kan bruke hva som helst, men personlig vil jeg si at de er verdt hver krone. Bare den lille detaljen at de automatisk slår seg av og pauser det du hører/ser på når du tar dem ut er verdt prisen. 

Anonymkode: 74d19...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2020 den 9.56, AnonymBruker skrev:

Du kan bruke hva som helst, men personlig vil jeg si at de er verdt hver krone. Bare den lille detaljen at de automatisk slår seg av og pauser det du hører/ser på når du tar dem ut er verdt prisen. 

Anonymkode: 74d19...2d2

Enig her. :) 2generasjons AirPods fås til 1400,- og er verdt hver krone. De er superenkle å koble til iPhone eller hvilken som helst enhet, de viser batteristatus, de holder lenge uten å lade, de stopper musikken når du tar de ut, du kan forhåndsinstille at de stopper musikken eller spoler når du trykker på de x antall ganger. :)

Du får kjøpt billige versjoner på f.eks Power, men jeg aner ikke hvor gode de er til sammenligning. 

Anonymkode: 699fb...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...