Gå til innhold

Hvordan slette søk fra dataen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg skal søke i emnefelt på diverse nettsider, her på KG, nettbutikker osv kommer det opp en liten pinlig liste over noen få ting jeg har søkt på. Typ "hvordan overraske mannen med en finger i rumpa" 😂Hvordan kan jeg bli kvitt dette?? Jeg vet hvordan jeg sletter loggen liksom men får ikke dette vekk.. Litt flaut når jeg sitter kanskje med guttungen og skal bestille klær og han skal søke på noe så kommer dette opp!!😨

Anonymkode: ac1dd...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du sletter loggen så forsvinner det vel? Neste gang du skal søke opp noe som du vil holde for deg selv så bruk privat søkemodus :) 

Anonymkode: 73ad0...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/23/2020 at 10:22 PM, AnonymBruker said:

Når jeg skal søke i emnefelt på diverse nettsider, her på KG, nettbutikker osv kommer det opp en liten pinlig liste over noen få ting jeg har søkt på. Typ "hvordan overraske mannen med en finger i rumpa" 😂Hvordan kan jeg bli kvitt dette?? Jeg vet hvordan jeg sletter loggen liksom men får ikke dette vekk.. Litt flaut når jeg sitter kanskje med guttungen og skal bestille klær og han skal søke på noe så kommer dette opp!!😨

Anonymkode: ac1dd...8e7

Antar det gjelder nettleser. Alle slike har mulighet for dette. Du må nesten undersøke litt for den du bruker. Funksjonene for slikt ligger gjerne under «Privacy» i oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Når jeg skal søke i emnefelt på diverse nettsider, her på KG, nettbutikker osv kommer det opp en liten pinlig liste over noen få ting jeg har søkt på. Typ "hvordan overraske mannen med en finger i rumpa" 😂Hvordan kan jeg bli kvitt dette?? Jeg vet hvordan jeg sletter loggen liksom men får ikke dette vekk.. Litt flaut når jeg sitter kanskje med guttungen og skal bestille klær og han skal søke på noe så kommer dette opp!!😨

Anonymkode: ac1dd...8e7

trykk CTRL + H på tastaturet, så trykker du slett nettleser logg

Anonymkode: 1fdb3...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. nå har jeg slettet all nettleserlogg men kommer likevel opp søkeforslag som jeg har skrevet tidligere :-O

Anonymkode: ac1dd...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke hvilken nettleser du bruker.

Anonymkode: 1cf6c...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...