AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 En mann jeg dater(vi er i 40-årene) gjør seg så kostbar føler jeg... Vi har møttes 3 ganger før,vi bor litt i fra hverandre fordi han for øyeblikket jobber et stykke unna, og har derfor vært begrenset hvor mye vi kan møtes. Men nå i sommer er han her i en uke.... Skjønner det er mye han skal gjøre /mange han skal treffe når han er hjemme... Vi hadde et lite treff på cafe på rundt to timer. For et par dager siden. Han hadde det travelt fordi han skulle treffe sønnen... Han sa før han kom at han gledet seg til å være mye sammen med meg denne uken. Jeg sendte melding tidligere i dag og spurte om ikke vi skulle få til et møte før han dro igjen. Han hadde veldig lyst til det,men han hadde visst noen planer før han skulle reise igjen, og visste ikke helt når han fikk mulighet til å treffe meg. Han skulle sende melding når han hadde funnet et tidspunkt. Vi har hatt kontakt i 6 måneder, og han virker veldig interessert, planlegger til og med ferie. Av praktiske årsaker er det vanskelig å treffes hjemme hos han og meg... Skjønner ingenting.... Kostbar eller egentlig ikke så interessert som han gir uttrykk for? Eller er det normalt å ikke møtes så ofte? Dette gjør meg trist og lei. Har følelser for denne mannen... Anonymkode: 7d3d5...4de
visp Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Det der hadde jeg tolket som "ikke interessert nok". En som er interessert gjør mye for et treff. 5
MarieLo Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Du burde jo snakke med ham da, send en melding et eller annet sted og spør om han er interessert.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Hadde i samme situasjon for et par uker siden.Vi bodde i ulike byer ( 50 km avstand) og han hadde bil. Vi snakket hver dag, han ringte. Men ila 3 måneder møtte hverandre 4 ganger. Han aldri hadde tid eller da vi avtalte et møte skjedde noe plutselig. Da jeg tok det med ham og sa at det ikke går å bare prate på meldinger. Svarte ham at han vil møtes ofte men har dessverre mye som skjer akkurat nå. Han sa at da bedre å finne en som bruker mer tid med meg. Så ble det slutt. Imidlertid merket jeg at han oppdaterte profilen sin på sukker. Så jeg bare antar at han ikke ble nok interessert. Samtidig skjønner jeg fortsatt ikke whats the point å ringe og snakke hver dag. Anonymkode: 77ff6...27a
Hadley Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Ikke kostbar. Bare ikke interessert nok i deg. Du var sikkert hyggelig nok, men ikke nok kjemi til å satse på videre. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 På 23.6.2020 den 21.21, AnonymBruker skrev: En mann jeg dater(vi er i 40-årene) gjør seg så kostbar føler jeg... Vi har møttes 3 ganger før,vi bor litt i fra hverandre fordi han for øyeblikket jobber et stykke unna, og har derfor vært begrenset hvor mye vi kan møtes. Men nå i sommer er han her i en uke.... Skjønner det er mye han skal gjøre /mange han skal treffe når han er hjemme... Vi hadde et lite treff på cafe på rundt to timer. For et par dager siden. Han hadde det travelt fordi han skulle treffe sønnen... Han sa før han kom at han gledet seg til å være mye sammen med meg denne uken. Jeg sendte melding tidligere i dag og spurte om ikke vi skulle få til et møte før han dro igjen. Han hadde veldig lyst til det,men han hadde visst noen planer før han skulle reise igjen, og visste ikke helt når han fikk mulighet til å treffe meg. Han skulle sende melding når han hadde funnet et tidspunkt. Vi har hatt kontakt i 6 måneder, og han virker veldig interessert, planlegger til og med ferie. Av praktiske årsaker er det vanskelig å treffes hjemme hos han og meg... Skjønner ingenting.... Kostbar eller egentlig ikke så interessert som han gir uttrykk for? Eller er det normalt å ikke møtes så ofte? Dette gjør meg trist og lei. Har følelser for denne mannen... Anonymkode: 7d3d5...4de Haha det typiske kortet ved at han skal treffe mange når han kommer hjem og at han ikke har tid til deg. Det hadde jeg ikke giddet! Hvem voksen mann har så mange venner da og leker rundt som en fjortis og at alt er viktigere enn å treffe en dame? Anonymkode: 9fced...b23 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 Jeg møtte en som bor i et annet land oftere enn jeg møter han jeg dater nå, som bor 40 min unna. Da er egentlig det eneste alternativet å dumpe, for de er ikke interessert uansett hvor mye de hevder det selv. Når man selv klarer å få til treff til tross for travel timeplan må man forvente det samme tilbake. Anonymkode: 1b516...262
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå