AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Hei. Noen som har fått voldtektsdop, men likevel klart å komme seg unna? Jeg er for sent ute til å ta blodprøver for bevis (skjedde 03:00 i natt), men en taxisjåfør prøvde å komme seg inn i leiligheten. Var helt normal og bare brisen da jeg sa ha det til mine venninner. Men alt er helt svart etter jeg satte meg i taxien. I følge ulike logger, så tok det meg 35 minutter før jeg kom inn døra. Taxituren skulle tatt 3 minutter. Våknet i dag med helt grusom hodepine, 3 fulle bøtter med oppkast ved siden av senga, blodspreng i huden rundt øynene for første gang i mitt liv. Jeg skjønte heller ingenting. Føles ikke ut som om jeg ble voldtatt, men jeg var så dum at jeg dusjet og fjernet eventuelle bevis. Samboer forteller at han ikke skjønte et eneste ord av hva jeg sa, og at det kom skum ut av munnen min. Jeg klarte heller ikke bevege meg, og var bevisstløs av og på. Taxisjåføren har også ringt meg 8 ganger siden, så jeg har navnet hans. Jeg skal åpenbart si ifra til Taxi-selskapet (når jeg finner ut hvilket). Men er det noe vits i å politianmelde? Selvsagt for allmennheten. Men når det kommer til meg og mitt liv: Dersom jeg faktisk ikke ble voldtatt, og jeg ikke kan bevise at jeg ble neddopet - så har jeg vel en utrolig svak sak? Anonymkode: 7499c...903
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Hvem skal du anmelde? Anonymkode: e1714...d78
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem skal du anmelde? Anonymkode: e1714...d78 Taxisjåføren. Tok den åttende telefonen med lydopptak. Han spurte ikke om det gikk bra. Han lurte på om han kunne komme hjem til meg i dag. Anonymkode: 7499c...903 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Jeg ser også at jeg har skrevet flere meldinger til venner om at taxisjåføren gikk ut av bilen, og prøvde å komme seg inn i leiligheten. Anonymkode: 7499c...903
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Men du møtte ikke sjåføren før du satte deg i bilen? Da er det vel usannsynlig at han har gitt deg noe, siden du ikke husker NOE fra turen? Da må du ha fått det før du kom inn i taxien. Tre fulle bøtter med oppkast, altså 30 kg med spy? Samboer en din var i leiligheten når du kom hjem? Hvorfor snakket ikke han med sjåføren? Anonymkode: e1714...d78 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Hva sier sjåføren i lydopptaket da? Hvorfor vil han hjem til deg? Jeg skjønte ikke mye av dette egentlig. Anonymkode: dbbf7...d65
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 Men har du tatt i mot noe fra taxi sjåføren ? Hvis den turen skulle ta 3 min må det jo ha vært noe hurtigvirkende? Sikker på at du ikke ble dopet ned på utestedet og hvor mye hadde du drukket? Så forferdelig du må ha det nå. Uff håper du finner ut av det. Anonymkode: c5956...548
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 Du kan fortsatt rustestes om dette skjedde kl 3 i natt. Både ved blodprøve og urinprøve. Anonymkode: f23f9...218
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 Hvorfor ta taxi hvis kjøreturen tar 3 min? Du kan bruke beina. Anonymkode: 7f8e1...e91 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Og selv om du har dusjet vil du fortsatt ha sædrester innvendig. Med mindre du foretok vaginalskylling. Historien din henger ikke på greip. Anonymkode: 7afd8...ef7 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 Selv om det kanskje er forsent for blodprøver så vil du kunne bli rustestet med urinprøve. Jeg forstår at du er redd og stresset nå. Ta kontakt med fastlegen din. Og ta kontakt med drosjeselskapet og meld denne drosjesjåføren. Men drakk eller spiste du i taxien? Kan jo selvfølgelig være at drosjesjåføren bare så sitt snitt i å utnytte deg fordi du var så full. Anonymkode: 8c687...fff
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 Rus holder seg ganske lenge i blodet så bekymre deg ikke for at det er ute av systemet. Men hvordan skulle han ha voldtatt deg? Hvorfor tenker du voldtekt? Var du sår mellom bena? Var klærne i uorden eller annet som peker i retning voldtekt? Jeg skjønner heller ikke at du skal ha tatt imot noe spiselig eller drikke fra en taxisjåfør. Hvem gjør vel det? Det meste av partydop bruker litt tid på å virke. Og for en kjøretur på 3 min? Det henger ikke på greip. Anonymkode: 5ae2b...665 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #13 Skrevet 24. juni 2020 Ingenting her henger på greip. Er nok dessverre bare en fjortiss som har sommerferie Anonymkode: 5d1d0...89c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå