^me^ Skrevet 4. juli 2005 #1 Del Skrevet 4. juli 2005 som sagt vil jeg og min kjære til hellas i august og håper på en "hopp på tur". så tenkte jeg at dere kansje kunne hjelpe med og komme med forslag til en bra plass i hellas for et ungt par som ikke er så veldig interisert i og drikke oss fulle og feste. men gå på stranden, sole oss, gå på fine resturanter og kose oss på hotellet, gjerne en plass med fine severdigheter og mulighet for litt shopping? noen som har vert en fin plass i hellas som de vil annbefale? noen plasser med fine hoteller og fin standard? er redd for og komme til en plass med steinete og overfyllte strender, dårlig vær, en plass med masse drita fulle folk/ungdommer , dårlig mat og grusomme hoteller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19 Skrevet 5. juli 2005 #2 Del Skrevet 5. juli 2005 Zakynthos er vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 5. juli 2005 #3 Del Skrevet 5. juli 2005 Vil anbefale Chios. Men da bør dere leie bil. Fin beskrivelse av Chios med linker på lilleput sine hjemmesider. Masse fine strender uten mange mennesker, lite turister og masse å se. Dere kan også ta båten over til Tyrkia hvis dere ønsker det. Uteliv er det, men det må oppsøkes. Og det liker jeg. Masse rike mennesker på øya, og dermed masse bra shopping. Uten at det nødevendigvis er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juli 2005 jeg tenkte på santorini eller naxos..hvilken øy? kamari eller ios på santorini? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 5. juli 2005 #5 Del Skrevet 5. juli 2005 Santorini er fint, men ganske dyrt. Både Paros og Naxos er fine steder. Ios er ikke på Santorini, men en øy. Ødelagt av fest og fyll spør du meg. Oía derimot er et veldig vakkert sted på Santorini, men ikke noen strender i nærheten. Det er idet hele tatt lite annet enn svarte vulkanstrender på øya. (Jeg har ikke ro til å sole meg så det er helt greit.. ) Men det er mulig å ha kombinasjonsferie Santorini/Paros/Naxos, men ikke sikker på om det går nå i høysesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juli 2005 hvilken øy er best for oss tror du? er redd for og kjede meg litt..må ha en plass med fine strender, resturanter, mulighet for shopping og severdigheter, men også litt romantikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #7 Del Skrevet 5. juli 2005 For meg ville det blitt vanskelig å velge mellom Naxos og Santorini. Naxos har finere strender, dvs hvite sandstrender, mens Santorini er mer spektakulær, der har de røde strender og svarte strender, og der var vannet utrolig salt slik at man fløt som en kork. Og solnedgangen.... Utestedene på Naxos holder kanskje mer vestlig kvalitet, men prisene er også deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 5. juli 2005 tror kansje jeg tar 7 netter i santorini og 7 netter på naxos..men hvor på øyene havner jeg? det står bare hotellnavnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 5. juli 2005 er det spa på de fleste øyene? noen som har prøvd dette, var det noe? noen som har peiling på hvor det er spa, og hva det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå