AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Del Skrevet 23. juni 2020 Jeg har lyst til å begynne med dykking, men sliter veldig med å holde pusten. Jeg synes det gjør vondt før det har gått 10 sekunder. Etter 15-20 sekunder har jeg skikkelig hjertebank og tror jeg skal dø. Etter 20 sekunder på jeg ofte trekke pusten. Bare et par ganger klarer jeg å holde den i 30-40 sekunder. Noen tips til hvordan jeg kan øve på dette? Anonymkode: 9f60f...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 24. juni 2020 #2 Del Skrevet 24. juni 2020 Tren kondisjonstrening, løp intervaller. Og lær å stresse ned/meditasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg setter meg på bassengkanten og puster rolig helt inn og helt ut. Får pulsen ned og finner roen i kroppen. Slik som i meditasjon. På den måten klarer jeg fint å holde pusten lenge under vann. -begynn på land før vi hiver deg i vann 😜 Anonymkode: 43de6...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå