Gå til innhold

Er du redd for å reise til Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Bergen. Er ikke redd for å dra til Oslo, men det har ikke vært naturlig å legge sommerferien der nå.

Anonymkode: f78de...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er liten risk for smitte slik situasjonen er nå, forutsatt at man tar forhåndsregler. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke redd, men det er jo en utrivelig by. Som med tilsvarende byer er det jo bare å unngå bydeler, og å unngå å være i sentrum på kveldene.

Anonymkode: 78bce...1fe

Skrevet

Jepp er livredd hver gang jeg går ut døren. Neida. Hva skal man gjøre? Livet er den eneste måten.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bor i Bergen. Er ikke redd for å dra til Oslo, men det har ikke vært naturlig å legge sommerferien der nå.

Anonymkode: f78de...a52

Ja,den ser jeg.

Anonymkode: a38d3...451

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kågebruker said:

Jepp er livredd hver gang jeg går ut døren. Neida. Hva skal man gjøre? Livet er den eneste måten.

ok

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: b2635...64c

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: b2635...64c

ok

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi skal dit med barn i sommer.

Anonymkode: 77b60...a2e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi skal dit med barn i sommer.

Anonymkode: 77b60...a2e

ok

Skrevet

Nei

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Aragorn ll Elessar said:

Nei

ok

Skrevet

Siden 70 prosent av alle nye smittetilfeller nå er i Oslo, så holder jeg meg til myndighetenes råd om å ikke ta unødvendige reiser til steder med smitte. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke.

Er nå tilbake i vanlig rutine. Der jeg dagpendler til Oslo med fly en gang i uka. 

Anonymkode: 9d781...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Det som får meg til å la være. Er at det er vanskelig å få parkert, trafikkork i alle retninger og pågående sigøynere som tigger. 

Så drar nesten aldri dit lengre. Dro dit en del før Ebay kom, og det var vanskelig å oppdrive mange ting her på bygda. 

Anonymkode: dcbdc...d78

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hulderen said:

Siden 70 prosent av alle nye smittetilfeller nå er i Oslo, så holder jeg meg til myndighetenes råd om å ikke ta unødvendige reiser til steder med smitte. 

ja, så av den grunn ønsker du ikke å dra til Oslo?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Absolutt ikke.

Er nå tilbake i vanlig rutine. Der jeg dagpendler til Oslo med fly en gang i uka. 

Anonymkode: 9d781...e2c

ok

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det som får meg til å la være. Er at det er vanskelig å få parkert, trafikkork i alle retninger og pågående sigøynere som tigger. 

Så drar nesten aldri dit lengre. Dro dit en del før Ebay kom, og det var vanskelig å oppdrive mange ting her på bygda. 

Anonymkode: dcbdc...d78

ok.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som besøkende fra bygda er jeg ikke det. Og nå når de pågående tiggerne har reist hjem pga korona er det enda bedre. Kunne traske opp Karl johan i fred eller sitte foran oslo s uten å måtte unngå å fange oppmerksomheten til tiggerne eller si «sorry, no« eller fiske fram lommeboka. Aldri vært så fredfult i byen som under korona.

Anonymkode: 4fb0b...f3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som besøkende fra bygda er jeg ikke det. Og nå når de pågående tiggerne har reist hjem pga korona er det enda bedre. Kunne traske opp Karl johan i fred eller sitte foran oslo s uten å måtte unngå å fange oppmerksomheten til tiggerne eller si «sorry, no« eller fiske fram lommeboka. Aldri vært så fredfult i byen som under korona.

Anonymkode: 4fb0b...f3b

ok...

• Opprett ny...