Gå til innhold

GLAD INNLEGG!!!!!!!!!


Thea

Anbefalte innlegg

Satt nettopp og leste innlegget "hvorfor bare elendighet" av Nonjuan.Jeg har ikke mange sutrete innlegg å komme med for tiden, derfor kan jeg slå til med et positivt et jeg :blunke:

Bare for å begynne lissom.......................JEG HAR DET SÅ BRA!!!!!!! :D Livet er rett og slett bare herrrrlig for tiden. Etter mange tårer og vonde dager i 8 mnd er det så godt at jeg har det godt igjen. Jeg har alltid vært kjent for mitt gode og sprudlende humør, og siden det var fraværende en god stund er det endelig tilbake igjen. På permanent basis kjennes det ut som :D

Samboer har jeg også endelig blitt, etter at vi måtte utsette det i et år.Og samboerskapet går strålende :D Nå har vi bare 1,5 mnd på rompa da :roll: , men denne tiden har vært unnnderrrbaaaaar og vi er mer forelska enn noen gang. Uuuuhhhaaahhhh :D

Jeg stortrives på den nye jobben min. Det er kjempe koselig å jobbe med 10 små tasser som etter så kort tid har blitt så knytta til deg. Følelsen når et lite barn kommer krabbene opp i fanget ditt bare for å gi deg en klem og få litt kos før han kan leke videre er kjempe hærlig. Gleder meg stort til å få min egen ;)

Eneste skår i gleden er vel savnet etter mamma og pappa som er så langt unna meg. Tantebarna er også et stort stort savn, men snart får jeg se de igjen, og det skal bli godt :)

Jeg er for tiden, forhåpentligvis for en lang tid, frisk og rask og kroppen er i god form. Leddene mine protesterer ikke så mye lengre og det er kjempe godt å endelig ha følelsen av at det er jeg som styrer kroppen igjen :)

Og ikke minst.................sola skinner :D

Håper du koste deg med lesinga Nonjuan ;)

Noen flere som vil kaste seg på????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig da, Thea! Jeg er glad for at du er glad - det fortjener du!

Har det veldig bra selv om dagen, men ser jo at ikke alle har det, så det hender at jeg ligger litt lavt, og ikke alltid ruller meg i egen lykke i offentlighetens påsyn. Men noen ganger gjør jeg det også da...

Noen sorger har jeg også i livet mitt. Men stort sett har jeg også det bra - og jeg blir glad når jeg får en egen bursdagsgratulasjonstråd på KG. (takk, Vinga, min)

Det er lov å være glad også, folkens. Det er lov å telle gode ting i livet.

Håper du har noen å telle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner gjennom tåka her også.

Jeg har det så bra som jeg ikke har hatt det på lenge. Kan endelig bare se fremover, mitt nye liv med min elskede ektemann kan jo ikke bli bedre.Eller...joa, det blir vel heeeelt perfekt den dagen vi finner ut at vi har barn på vei :wink:

Ta vare på alle gode dager, både Tusenfryd og Thea. Vi kan aldri få for mange av dem................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...