AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Hei Det er 1 år siden sist fødsel og desverre har jeg fått delte magemuskler denne gangen. Er det noen som har erfaring med at det kan bli bedre med trening/tiden? Eventuelt er det noen som har sydd musklene sammen? Jeg har ikke lyst til å ta bukplastikk, men eventuelt sy musklene sammen ved kikhuls operasjon... Jeg er ferdig med barn. Anonymkode: 8d3b9...6d9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Hvis det ikke spriker for mye (mer enn 10 cm) KAN det trenes. Men som regel må du nok ha bukplastikk hvor man syr sammen. Sjeldent man får til det ved annet enn laparatomi, må som regel åpne opp litt for å komme til og gjøre det ordentlig. Anonymkode: f2ce1...a0c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det ikke spriker for mye (mer enn 10 cm) KAN det trenes. Men som regel må du nok ha bukplastikk hvor man syr sammen. Sjeldent man får til det ved annet enn laparatomi, må som regel åpne opp litt for å komme til og gjøre det ordentlig. Anonymkode: f2ce1...a0c Takk for svar. Det rundt navlen det føles verst. Jeg hadde keisersnitt sist, men det frister så lite å åpne opp igjen. Jeg er ganske avhenging av å kunne løfte, men jeg får bestille meg en time hos fysioterapaut først kanskje... Anonymkode: 8d3b9...6d9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 47 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Det rundt navlen det føles verst. Jeg hadde keisersnitt sist, men det frister så lite å åpne opp igjen. Jeg er ganske avhenging av å kunne løfte, men jeg får bestille meg en time hos fysioterapaut først kanskje... Anonymkode: 8d3b9...6d9 Kan nok være lurt. Alt du gjør før du får konsultasjon gjør du får fortere hjelp. Har du allerede vært hos fysio og får det på papiret er operasjon neste Anonymkode: f2ce1...a0c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 På 23.6.2020 den 11.28, AnonymBruker skrev: Kan nok være lurt. Alt du gjør før du får konsultasjon gjør du får fortere hjelp. Har du allerede vært hos fysio og får det på papiret er operasjon neste Anonymkode: f2ce1...a0c Regner med at man må ha en del pronlemer for å få dekket operasjon? Anonymkode: 8d3b9...6d9
Gjest wahaj Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 Søk på "hypopressiv abdominalteknikk", egen teknikk for å trene opp magemusklene/få de tilbake igjen. Anbefaler det før operasjon.
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2020 #7 Skrevet 24. juni 2020 Ser ikke ut som dette plager enkelte bodybuildere ihvertfall. Så hvis dette ikke hemmer deg nevneverdig mtp. funksjon og styrke så ikke gjør noe med det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #8 Skrevet 24. juni 2020 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Ser ikke ut som dette plager enkelte bodybuildere ihvertfall. Så hvis dette ikke hemmer deg nevneverdig mtp. funksjon og styrke så ikke gjør noe med det. De har kanskje ikke delte magemuskler heller?😃 Jeg har trent både før, under og etter fødselene så skikkelig surt å få det siste gangen! Anonymkode: 8d3b9...6d9
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2020 #9 Skrevet 24. juni 2020 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har kanskje ikke delte magemuskler heller?😃 Jeg har trent både før, under og etter fødselene så skikkelig surt å få det siste gangen! Anonymkode: 8d3b9...6d9 Jo synes da det. Har sett de som er mye værre, men husker ikke navnet. Jeg har litt etter en "skade" da det gikk litt vel hardt for seg i "ringen". Trente mot 3 angripere med våpen der han ene fikk inn en skikkelig fulltreffer med et balltre. Da virket det som det skjedde noe i magemuskelregionen og de delte seg, men ble mere samlet etter ei tid igjen. Det var ikke vondt bare en litt snedig følelse. Var blå i ukesvis og legen min var ikke spesielt imponert da jeg dukket opp (for noe annet selvf.) slik. Men som sagt styrken var der selv om de ble "delt lik bildet her, men har tettet seg igjen nå. Ikke spør meg hvorfor det vet jeg ikke. 😅 Mulig fysikken vår er litt forskjellig likevel? Altså det er ikke meg på dette bildet. Det er bare til illustrering. Endret 24. juni 2020 av Hr. Aktiv :P
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #10 Skrevet 25. juni 2020 Funkygine har ett innlegg om delte magemuskler. Google så finner du. Anonymkode: 18207...637
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå