Gå til innhold

Et tegn eller tilfeldighet ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mai tenkte jeg på en person,og glemte av det like etterpå. Etter noen dager logget jeg på Facebook og det første som møtte meg var «personer du kanskje kjenner»og bilde og hele navnet hans. 
Digresjon: Vi sneik litt på hverandre når begge var på Sukker datingsiden for 4 år siden eller noe,og gikk forbi hverandre et par ganger for noen år siden.
Jeg visste kun fornavnet hans da jeg såvidt husker han fra oppveksten,men har aldri pratet med han før.

Det er jo tydelig at tankekraften er sterk. 
(Fra the law of attraction,think of it then let it og and fortet it. Forget it er en stor faktor).

Anonymkode: 34205...193

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

tilfeldighet 

Gjest Aniita
Skrevet

Men the law of attraction handler jo om å tiltrekke deg han/det du ønsker. At du tenkte på han tilfeldig har jo ikke noe med law of attraction å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Aniita skrev:

Men the law of attraction handler jo om å tiltrekke deg han/det du ønsker. At du tenkte på han tilfeldig har jo ikke noe med law of attraction å gjøre.

Nei,det er sant. Men tankekraft da. Altså jeg søkte ikke etter han,ikke snakket jeg med noen om at jeg tilfeldigvis tenkte på han. At det da er det første som møter meg på Facebook et par dager etterpå må jo være noe liksom...I hvertall mer mellom himmel og jord enn vi kan sette fingeren på.  Vi hadde noen felles venner, men jeg har aldri oppsøkt han på sosiale medier. 

Det med algoritmen til fb,er det ikke slik at hvis folk snoker på deg ,får du de opp som «folk du kanskje kjenner»? Eller folk du har mye felles venner med kommer opp?

Ts

Skrevet

Sorry, det med tankens kraft er bare bullshit. Men jeg har en mistanke om at Facebook er tankelesere :lur: 

Skrevet

Hender ofte d ja at tanken på noen detter ned i hodet mitt og plutselig hører jeg fra dem. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Bente1234 skrev:

Hender ofte d ja at tanken på noen detter ned i hodet mitt og plutselig hører jeg fra dem. 

Tør ikke ta kontakt med han iallefall. Har brent meg og blitt avvist en del ganger så orker ikke flere avslag eller å drite meg ut mer.  Tror heller ikke han snek på meg?Litt spesielt var det i hvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ullvott skrev:

Sorry, det med tankens kraft er bare bullshit. Men jeg har en mistanke om at Facebook er tankelesere :lur: 

Er ikke bullshit på noen måte. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tør ikke ta kontakt med han iallefall. Har brent meg og blitt avvist en del ganger så orker ikke flere avslag eller å drite meg ut mer.  Tror heller ikke han snek på meg?Litt spesielt var det i hvertfall. 

Nei sånne sleipinger detter sjelden ned i hode mitt d kan og være familie og venner da. Ikke bare menn. 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Bente1234 skrev:

Nei sånne sleipinger detter sjelden ned i hode mitt d kan og være familie og venner da. Ikke bare menn. 

Tror dette er en bra og snill fyr,og langt i fra enkelte man har vært borti før. Men veit ikke om det var et tegn eller ikke?🤔

Ja,kan skje med folk man kjenner til også uansett kjønn.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Slike ting har også skjedd med meg og en jeg liker. Vet ikke hva det kommer av da.

Anonymkode: 0bbb0...4f1

Skrevet

Er litt interessant da. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Personer du kanskje kjenner" kommer jo hele tiden på FB, venners, venners, venner osv. Grunnen til at du la merke til han der var at du nettopp hadde tenkt på han. 

Anonymkode: 32622...cde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike ting har også skjedd med meg og en jeg liker. Vet ikke hva det kommer av da.

Anonymkode: 0bbb0...4f1

Liker han ikke på den måten ,kjenner han overhodet ikke. Men han er en fin kar 😊 og tiden renner ut om før jeg er for gammel til å få barn så du kan si man ønsker en å få barn med innen kort tid🙏

Ts

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Personer du kanskje kjenner" kommer jo hele tiden på FB, venners, venners, venner osv. Grunnen til at du la merke til han der var at du nettopp hadde tenkt på han. 

Anonymkode: 32622...cde

Feil.

Skrevet
4 timer siden, Aniita skrev:

Å herrelighet. Er du dum?

Gjest Aniita
Skrevet
30 minutter siden, mordi skrev:

Å herrelighet. Er du dum?

Er i hvert fall ikke så dum dtristig som svaret ditt.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 23.6.2020 den 17.43, Bente1234 skrev:

Er litt interessant da. :)

Har diskutert det med noen og de sier det bare er algoritmen til Facebook. At hvis man er medlem av samme grupper,eller vært i samme området etc så kan de dukke opp på «folk du kanskje kjenner»-listen. Men var det ikke litt rart jeg aldri har sett han på fb før i det hele tatt. Men han dukket opp som første i «rekken» på fb og det første jeg så et par dager etter jeg hadde tenkt på vedkommende. Er det kun tilfeldigheter,fordi man tenkte på noen så kommer de opp på fb?!? Det er ingen tegn?Tør ikke være innbilsk heller for har brent meg så mange ganger og orker ikke mer avvisning. Det er helt utenkelig at han kan ha snoket på min profil?(neida er ikke innbilsk bare lurer...). Tenker og tror han er en snill og hyggelig fyr(skinnet kan bedra, fullt klar over det).  
Har i ettertid sett han en eller to ganger når jeg scrollet bortover «folk du kanskje kjenner». Er lenge siden nå og jeg tør ikke gå på profilen og snike🙈 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...