AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Ble kjent med en mann ifjor. Vi møttes etter 3 mnd, og hadde sex. Jeg ble betatt og ble ivrig. Han var mer avslappet. Så etter en tid ble det stille. Jeg innså at han gosthet meg, og gikk videre. Etter 6 mnd tar han kontakt igjen og sier han har tenkt mye på meg, og at han hadde mye problemer etter skilsmissen. Jeg var så dum og tok opp igjen kontakten, klarte ikke å stå imot. Det gikk bra 1 mnd tid, så er det stille igjen. Jeg er godt voksen og burde vite bedre. Denne mannen har såret meg to ganger og jeg sliter med selvtilliten nå. Har vært singel i 4 år og ble dessverre betatt av denne mannen . Ser meg selv som oppegående og normalt intelligent, men dette har skadet meg. Er på daitingsider, men klarer ikke å gi slipp, det å bli så opphengt er så dumt og føler meg som en teit tenåring. Vet jeg bare burde glemme denne mannen, men er så forbanna på meg selv og han. Så stygt å leke med andre sine følelser. Godt å få det ut! Anonymkode: 0a061...f5d
Kragebein Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Kragebein, adm
Fremhevede innlegg