AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Noen som har «operert» hovne nesemuslinger med lokalbedøvelse og radiobølger? Funka det? evt hatt hovne nesemuslinger og blitt bedre av noe annet? Isåfall hva? (Allerginesespray eller at det ble bedre av seg selv osv) Anonymkode: ba691...f41
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Ingen? Og kan hevelsen komme og gå? Anonymkode: ba691...f41
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Ja, har gjort det. Syntes at det hjalp en liten stund, men det kan også ha noe med at jeg like etterpå gikk inn i en årstid hvor jeg vanligvis ikke er like plaget uansett. Nå merker jeg ingen forskjell. Var i utgangspunktet skeptisk til hvorvidt det var dette som var problemet mitt i det hele tatt, men legen var mildt sagt spesiell og ville ikke høre på meg. Anonymkode: 090c2...f8a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har gjort det. Syntes at det hjalp en liten stund, men det kan også ha noe med at jeg like etterpå gikk inn i en årstid hvor jeg vanligvis ikke er like plaget uansett. Nå merker jeg ingen forskjell. Var i utgangspunktet skeptisk til hvorvidt det var dette som var problemet mitt i det hele tatt, men legen var mildt sagt spesiell og ville ikke høre på meg. Anonymkode: 090c2...f8a Men du ble ikke noe verre enn utgangspunktet? Og var «operasjonen» kurant og grei? Anonymkode: ba691...f41
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 Tror det klikker for meg snart. Vet ikke om det er muslingene som gjør at jeg føler meg tett. Men hjelper ikke med saltvann eller noen ting. Det lindrer kanskje i et minutt ellerno etter jeg har spraya/skylt,men etterpå desto tørrere følelse baki nesa (mot svelget). WHAT TO DO. Neseolje hjeloer helller ikke da det bare fukter nesehulen. Anonymkode: ba691...f41
Jubatus Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du ble ikke noe verre enn utgangspunktet? Og var «operasjonen» kurant og grei? Anonymkode: ba691...f41 Inngrepet var en rent samlebåndssak. Jeg satt ute i gangen sammen med de andre som skulle inn og ventet. Døren inn til rommet hvor legen holdt på var åpen, så vi hørte alt som skjedde. Jeg HATER å få ting opp i nesen min, og jeg trenger ofte også ekstra bedøvelse, noe legen ikke tok hensyn til. Jeg syntes hele greien var veldig ubehagelig, og hadde innimellom vondt, men dette mente legen bare var innbilning, og at jeg var pinglete som ikke tålte mer. Fikk beskjed om å tie stille når jeg gav uttrykk for ubehag. Har ikke blitt verre, men heller ikke bedre.
miss summers Skrevet 25. juni 2020 #8 Skrevet 25. juni 2020 Ja, hos meg funket det. Fikk luktesans jeg ikke visste jeg manglet og jeg kan puste med nesen. Det er ikke perfekt, men nesen er for smal uansett. Var verdt det for meg. Gjorde det i 2009 tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #9 Skrevet 25. juni 2020 Ja. Ble bedre, men ikke helt bra. Vurderer å operere på nytt. Selve operasjonen gikk ganske greit. Anonymkode: f384b...8b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #10 Skrevet 25. juni 2020 Hvor langt bak i nesa er det egentlig? Må de nedover mot halsen? Anonymkode: ba691...f41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå