AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Spørsmålet nå, er når skal jeg begynne å date igjen etter å ha datet en flott fyr som dessverre endte opp med at det var mangel på kjærlighets-følelser for å kunne gå inn i et seriøst forhold med meg. Vi ble enig om å avslutte datingen som varte måneder. Jeg har valgt å kutte all kontakt med han for å kunne gå videre. Jeg vet med meg selv at jeg er bedre uten han og jeg fortjener bedre enn som så. Det fungerte ikke for oss, og det er helt greit. Må si, dette er første gutt jeg har datet og var mitt alt første. Anonymkode: 97867...049
Måneskinn Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Du skal begynne å date igjen når du er klar for det. Når du selv føler at du har lagt han litt bak deg og vil se fremover, da kan du date. Ikke gå på date med noen fordi du kjeder deg, fordi du tenker at du MÅ ha en mann eller andre rare grunner. Det er egentlig ingen tidsfrist, men kjenn at du er klar for det før du kaster deg ut i det.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Når du kjenner deg helt ferdig med han om du vil date seriøst. Fort som mulig om du vil komme deg over han fortest mulig. Anonymkode: 5ff1a...c90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå