Gå til innhold

Jeg dreit meg ut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle møte ei jente på byen i helgen.

Vi hadde avtalt å kanskje møtes ute. Jeg var superfull. Plutselig ser jeg hun, på bordet rett ved siden av oss. Hun sitter med vennene sine. Jeg vet ikke hva som skjedde, men plutselig sitter jeg på bordet der hun satt og snakker med vennene hennes. Men ikke med henne, hun forsvant. Hele veien snakket jeg ikke direkte med henne, jeg sa ikke at jeg var ankommet klubben. Hvorfor? Jeg var usikker på om hun i det hele tatt liker meg. Hun var med på alt med tanke på å møtes og var alltid med når vi skulle sette opp dater, men ellers er hun veldig avmålt og gav veldig lite. Jeg føler jeg må dra lasset. Og inne på klubben følte jeg at hun bevisst overså meg. Kanksje fordi hun er sjenert. Vet ikke.

Hvert fall, jeg har på følelsen av at jeg kritiserte henne foran vennene hennes. Eller, ikke kritiserte, men jeg la ut situasjonen foran vennene hennes, og begynte å spørre og grave om henne foran vennene hennes, mens hun ikke var der. Jeg vet ikke hvor hun var. Men det var bare veldig rart. Jeg skjønner ingenting.

Jeg føler jeg har driti meg ut. Og hun gir veldig lite av seg selv. Det var usikkerheten min som kom frem i fullt lys. Jeg turde ikke gå direkte bort til henne, fordi jeg var sørpe dritings. Jeg prøvde å få blikket hennes, men hun ga meg det aldri. Så plutselig sitter jeg blant vennene hennes og hun er et helt annet sted. Hva skjedde. Herregud.

Anonymkode: 0bb96...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle møte ei jente og du drakk deg sørpe dritings. Det skjedde. 

Du dreit ut. Vil du rette opp i dette så må du kontakte henne og beklage. Det er første steg. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Bondo skrev:

Du skulle møte ei jente og du drakk deg sørpe dritings. Det skjedde. 

Du dreit ut. Vil du rette opp i dette så må du kontakte henne og beklage. Det er første steg. 

Jeg gjorde det nettopp. Ingen svar så langt. Forventer ikke svar heller. For en tulling jeg er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt flau hvis en fyr jeg skulle møte ute u byen møtte opp dritings, og satte seg ned ved bordet til meg og vennene mine og begynte å plage oss. Hadde blokket og aldri snakket med deg igjen. 

Anonymkode: 01a55...0c7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt flau hvis en fyr jeg skulle møte ute u byen møtte opp dritings, og satte seg ned ved bordet til meg og vennene mine og begynte å plage oss. Hadde blokket og aldri snakket med deg igjen. 

Anonymkode: 01a55...0c7

Meget forståelig. Det er sinnssvakt dårlig inntrykk. Jeg var en dust uten like. Har aldri skjedd før. Jeg var ALT for full. Rett og slett en dust. Aldri skjedd at det har gått så gale.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønne rikk helt konseptet med at dere skulle på date og hun var der med vennene sine? 

Og du vet ikke hvorfor hun var sur i utgangspunktet, alt er litt defust her.. og så virker du ikke så veldig interessert om du bare snakker skit om henne til vennene hennes.

Hva med å bare la det gå og kikke videre?

Anonymkode: c51f0...e17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle bare møtes ute hvis det passet. Det var planen, og så sa jeg fra om hvor jeg dro. Hun kom på samme sted. Men jeg oppdaget henne plutselig, og fikk ikke kontakt med henne.

Jeg pratet ikke skit, men jeg vet ikke hva jeg pratet om. Jeg tror jeg prøvde å grave og finne ut hvem hun var. Fordi hun er ekstremt avmålt, men var samtidig med på alt av planer jeg la for oss.

Men jeg ga jo tidenes dårligste inntrykk ved å ikke si hei til henne, men gå direkte å snakke med vennene hennes. Hva driver jeg med. Jeg har skikkelig fylleangst

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skulle bare møtes ute hvis det passet. Det var planen, og så sa jeg fra om hvor jeg dro. Hun kom på samme sted. Men jeg oppdaget henne plutselig, og fikk ikke kontakt med henne.

Jeg pratet ikke skit, men jeg vet ikke hva jeg pratet om. Jeg tror jeg prøvde å grave og finne ut hvem hun var. Fordi hun er ekstremt avmålt, men var samtidig med på alt av planer jeg la for oss.

Men jeg ga jo tidenes dårligste inntrykk ved å ikke si hei til henne, men gå direkte å snakke med vennene hennes. Hva driver jeg med. Jeg har skikkelig fylleangst

Siden hun tok med seg vennene sine så er hun kanskje veldig sjenert eller noe da? Hvor gammel er hun egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fryktelig sjenert i startfasen så har gått i fella hvor jeg har skulle døyve litt nerver før møte med noen jeg liker, og så blitt så dritings at jeg ikke engang husket noe etter første 5 min. Det har skjedd med 6 forskjellige menn opp gjennom, og bare 1 av 6 som mistet interessen av det. Blant annet skjedde det med han jeg nå er sammen med på vår første date, jeg beklaget meg dagen etter og sa jeg var så nervøs siden jeg syns han var så kjekk, da sa han det var helt i orden, og at jeg hadde stresset for ingen grunn. Jeg slarvet ikke med vennene til disse mennene, men sa og gjorde mye flaut likevel. Har du forsøkt å sende en ærlig melding til henne, hvor du bare sier det som det er? Hvis du uansett tenker det er ødelagt vil det ikke gjøre vondt verre, så slipper du å tenke mer på det også. 

Anonymkode: 22112...80f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan du jo si at du gjerne vil møte henne igjen uten venninnene hennes så dere kan bli kjent bare dere to, så hun vet at det er henne du er interessert i selv om du snakka med venninnene hennes. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er fortsatt interessert i å møtes! haha. der var jeg heldig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så bra da, bare møt henne neste gang som om du møter henne for første gang, det gjør du jo på en måte uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun skjønte at jeg var dritings og ble litt småflau, men hun vil fortsatt møte meg så da er det jo greit. Hun virket ikke så berørt, kanskje jeg har krisemaksimert i mitt eget hode. Men tror uansett det var bra jeg sa fra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det er på tide å lære at en ikke møter noen for en date ute på byen - enten det er avtalt eller at dere kanskje sees. Risikoen for fylla er alt for stor, så har du problemet at du ikke får være alene med den andre og få et godt inntrykk. Å avtale å møtes/kanskje møtes ute med alkohol innabords hører mer det useriøse og seksuelle til. 

Husk det neste gang og reis heller edru på date. Kan dere heller ta noen enheter sammen i stedet. 

Anonymkode: 95816...188

• Liker 1
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Slapp av. Alle kan drite seg ut i fylla. Dette er ikke det verste som kan skje. Bra hun fortsatt vil møte deg. Er du redd for noe lignende skal skje igjen så ikke møt hverandre ute på fylla.

AnonymBruker
Skrevet

For noe surr!

Anonymkode: fe70e...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...