AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Jeg ønsker å bruke facebook kun til mine mange grupper der jeg får god informasjon og hjelp mtp et pr sykdommer jeg har. Men! Jeg er så lei av facebook! Lyst å slette meg/ alle folka. (Beholde grupper bare). hvordan kan jeg gjøre dette, om det er gjennomførbart? Slette meg og legge meg til igjen bare uten muligheter til å bli lagt til eller sett av andre, eller slette alle og gjøre om på noen (hvilke isåfall?kr innstillinger og bare beholde gruppene? Anonymkode: b4e2f...c48
Minya Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Det er fullt mulig å fjerne alle venner på facebook og kun beholde gruppene. Gå inn på vennelista di og fjern alle venner og relasjoner, så setter du profilen til privat og alt av info til at kun du kan se det. Det vil fortsatt være en forside av profilen folk kan se og søke opp, men du kan også gjøre sånn at du bare kan få venneforespørsler fra "venner av venner", slik at ingen kan sende deg forespørsler hvis du ikke har noen på vennelista. Gå gjennom alle alternativer og settings på profilen din og se hva du kan sette til privat. Folk i gruppene du er medlem av vil naturlig nok fortsatt se deg der, men det var vel det du var ute etter? Det er også mulig å sette profilen din til privat og gå gjennom vennelista og endre privacy-alternativene på alle venner, slik at kun du kan se hele profilen din uansett, da kan venner fortsatt sende meldinger til deg via messenger, men du slipper å finne alle vennene på nytt hvis du skulle ombestemme deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå