AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #21 Skrevet 21. juni 2020 På meg virker det som det i slike tråder skal fiskes etter "ja menn har kun sex med damer de synes er veldig pene." Fordi ellers ville det ikke vært et kompliment å bli pult Anonymkode: 93195...682 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #22 Skrevet 21. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Copy that. Mine to ffs kan gjerne ha sex med meg 5-12 ganger ila en natt så 5 ganger før frokost dagen etter for eks. Selv etter at de har kommet hver gang. Og begge to er 30 år hvis alderen har noe å si. De kan ikke stryke meg/pjuske meg uten at de blir kåt. Derfor lurer jeg på om jeg bare er veldig pen for de eller om de bare er sprengkåte og er sånn med de andre de ligger med. Jeg er slank og stram/fit. Og ja det har sikkert noe å si det også. Ts Anonymkode: 1fa1c...78d Hvis du kjenner 2 karer som kommer 17 ganger i løpet av natt og morgen, så har du truffet et par ganske spesielle typer, mer enn at det er din fantastiske kropp som gjør utslaget. Anonymkode: b766a...08c 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #23 Skrevet 21. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: På meg virker det som det i slike tråder skal fiskes etter "ja menn har kun sex med damer de synes er veldig pene." Fordi ellers ville det ikke vært et kompliment å bli pult Anonymkode: 93195...682 Feil. Jeg er fullstendig klar over at menn kan pule hvem som helst liksom. Pen eller mindre pen. Ts Anonymkode: 1fa1c...78d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #24 Skrevet 21. juni 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil. Jeg er fullstendig klar over at menn kan pule hvem som helst liksom. Pen eller mindre pen. Ts Anonymkode: 1fa1c...78d Sååå... Hvorfor opprettet du en tråd for å spørre om akkurat det da? Anonymkode: fc537...a38 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #25 Skrevet 21. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sååå... Hvorfor opprettet du en tråd for å spørre om akkurat det da? Anonymkode: fc537...a38 Hvis du vil ha et ærlig svar: Det er fordi jeg har hatt lite å gjøre i dag. Satt på balkongen, slappet av og loka og funderte litt. Jeg var med han ene ff’en forrige helg og med han andre denne helgen. Satt og sammenlignet de to. De er to forskjellige mennesker med ganske ulike personligheter. Han ene er mye kjekkere enn han andre og. Men en ting er til felles - de blir som sagt ganske kåt på meg og kan gjerne ha sex med meg om og om igjen ila. natt og morgen. Han jeg var sammen med nå denne helgen, vi holdt på fra ca kl 3 til 6ish på morningen (seff med pause). Digger jo at begge to syns at jeg er kjempedeilig og at jeg er veldig pen. Men det fikk meg også til å undre om de gjør det samme med de andre de ligger med som de syns er mindre pen. Si gjerne ifra hvis du ikke er fornøyd med svaret mitt🥰 Ts Anonymkode: 1fa1c...78d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #26 Skrevet 21. juni 2020 Vet FFene om hverandre? Anonymkode: 4d6e3...f92
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #27 Skrevet 21. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vet FFene om hverandre? Anonymkode: 4d6e3...f92 Hahah, heldigvis ikke! Han ene møtte jeg på Happn, han andre gjennom en gammel ff som var da kompisen hans😂 Jeg har ikke kontakt med de i hverdagen ellers. Bortsett fra at de følger nøye med mine stories på insta og snap😅 Ts Anonymkode: 1fa1c...78d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #28 Skrevet 22. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahah, heldigvis ikke! Han ene møtte jeg på Happn, han andre gjennom en gammel ff som var da kompisen hans😂 Jeg har ikke kontakt med de i hverdagen ellers. Bortsett fra at de følger nøye med mine stories på insta og snap😅 Ts Anonymkode: 1fa1c...78d Så fordi de ser dine stories følger de nøye med?😂 Anonymkode: 82eff...669
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #29 Skrevet 22. juni 2020 Jeg er kvinne så kanskje ikke kvalifisert til å svare, men jeg tror ikke menn og kvinner er SÅ ulike likevel. For meg så kan en mann være ekstremt kjekk, med trent kropp, og jeg merker ingen kribling eller kåthet. Mens en mindre attraktiv mann, kan få det til å krible i hele kroppen min og jeg blir våt bare han stryker på meg. Så for min del, så har seksuell kjemi alt å si. Utseendet er også viktig, da jeg ikke ligger med noen jeg overhodet ikke finner attraktiv, men det er ikke ensbetydende med at jeg blir mest kåt av han kjekkeste mannen. Tror det er likt for menn også. Men jeg tror hverken menn eller kvinner klarer å kysse/ha sex med noen de overhodet ikke finner attraktiv. I såfall bør man få hjelp ett sted. Anonymkode: d2073...953 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #30 Skrevet 22. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Copy that. Mine to ffs kan gjerne ha sex med meg 5-12 ganger ila en natt så 5 ganger før frokost dagen etter for eks. Selv etter at de har kommet hver gang. Og begge to er 30 år hvis alderen har noe å si. De kan ikke stryke meg/pjuske meg uten at de blir kåt. Derfor lurer jeg på om jeg bare er veldig pen for de eller om de bare er sprengkåte og er sånn med de andre de ligger med. Jeg er slank og stram/fit. Og ja det har sikkert noe å si det også. Ts Anonymkode: 1fa1c...78d Hva legger du i 5-12 ganger? Tømmer de seg 12 ganger om kvelden før 5 ganger om morgenen? Menn som tømmer seg 17 ganger på en natt. Høres realistisk ut. Helt klart. Anonymkode: 5fba6...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #31 Skrevet 22. juni 2020 Ja menn er kåtinger og blir stiv når de ser en naken dame. Big news😂 Anonymkode: be51a...2d8
draug 75 Skrevet 22. juni 2020 #32 Skrevet 22. juni 2020 Når det gjelder FF særlig, er en egenskap viktigere enn alt: det er hvor dirty hun er. Så lenge hun går an å se på og ikke er dum som et brød, syk og skitten eller er rent ut sagt ond- 2
Hr. Aktiv Skrevet 22. juni 2020 #33 Skrevet 22. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir dere menn mer kåt på en pen ff enn en mindre pen en? Eller har utseendet mye å si egentlig? Anonymkode: 1fa1c...78d Jeg inngår aldri noe ff forhold med noen jeg ikke kan bli sammen med hvis det skulle skje. Det er heller ingen krise om det ikke blir noe forhold heller da. Morro er det uansett.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #34 Skrevet 23. juni 2020 På 22.6.2020 den 6.49, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne så kanskje ikke kvalifisert til å svare, men jeg tror ikke menn og kvinner er SÅ ulike likevel. For meg så kan en mann være ekstremt kjekk, med trent kropp, og jeg merker ingen kribling eller kåthet. Mens en mindre attraktiv mann, kan få det til å krible i hele kroppen min og jeg blir våt bare han stryker på meg. Så for min del, så har seksuell kjemi alt å si. Utseendet er også viktig, da jeg ikke ligger med noen jeg overhodet ikke finner attraktiv, men det er ikke ensbetydende med at jeg blir mest kåt av han kjekkeste mannen. Tror det er likt for menn også. Men jeg tror hverken menn eller kvinner klarer å kysse/ha sex med noen de overhodet ikke finner attraktiv. I såfall bør man få hjelp ett sted. Anonymkode: d2073...953 Dette er jeg enig i.... den sexuelle kjemien må være der.. undres om det er sånn for menn også ja.. inne her beskrives dem mer som dyr enn mennesker så litt usikker😂😂😂 Anonymkode: b4680...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #35 Skrevet 23. juni 2020 På 21.6.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev: Hva mener dere menn om kjemi da? Anonymkode: ddf01...f2a Når det gjelder ff er det den seksuelle/erotiske kjemien som teller, ingenting annet. Hun kan være eldre eller yngre pen eller mindre pen....... men hun må tenne meg seksuelt. Det går mye på utstråling. Anonymkode: 8b094...157 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå