Gå til innhold

Ustabil allergi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var rimelig snufsete, tett, nysing og kløe i nesen når pollen kom for fullt for noen uker siden. Så stoppet det nesten helt opp etter 2 uker Og nå til tross for regn ute så fikk jeg skikkelig symptomer på allergi igjen i dag tidlig.  Det synes jeg er litt rart. Noen andre som litt sånn opp og ned på pollen? Tror ikke jeg er allergisk mot noe annet som jeg vet om. Blir ikke verre av dyr som katt og hund. Skal sies at jeg har ikke rukket teste meg hos lege enda men har tatt allergimedisin med veldig god effekt. Skal teste meg hos lege snart. 

Anonymkode: 1a6fb...e35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Støv?

Anonymkode: 2baa6...4c0

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som slår for tiden. Da blir det mer gresspollen i lufta.

Anonymkode: d3cb0...d0b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var rimelig snufsete, tett, nysing og kløe i nesen når pollen kom for fullt for noen uker siden. Så stoppet det nesten helt opp etter 2 uker Og nå til tross for regn ute så fikk jeg skikkelig symptomer på allergi igjen i dag tidlig.  Det synes jeg er litt rart. Noen andre som litt sånn opp og ned på pollen? Tror ikke jeg er allergisk mot noe annet som jeg vet om. Blir ikke verre av dyr som katt og hund. Skal sies at jeg har ikke rukket teste meg hos lege enda men har tatt allergimedisin med veldig god effekt. Skal teste meg hos lege snart. 

Anonymkode: 1a6fb...e35

Jeg har vært veldig plaget i år, føles mye mer konstant enn vanlig, men samtidig er symptomene av og på og opp og ned og av varierende art. Føler det er noe merkelig :P

Anonymkode: 7fa6f...ccd

AnonymBruker
Skrevet

...og ja, like ille eller verre på regndager

Anonymkode: 7fa6f...ccd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...