AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Ble skilt i fjor,har tatt meg veldig sammen og gått ned ca 30 kg og tar vare på meg selv på alle mulige måter. Er på tinder og har vært med en del menn,får mye oppmerksomhet og noen har jeg likt veldig godt og en har jeg fast som jeg møter nå og da itilegg. Men jeg vil ha en kjæreste! Jeg takler ikke å være alene. Som nå på en søndagskveld går det i tinder og snapping. Det gir meg ingenting egentlig,men så vil jeg på en måte ha oppmerksomheten også! Jeg orker ikke å trøste meg med mannfolk det ikke kan bli noe av,men så blir jeg på en måte avhengig da! Jeg har så lyst til å kunne nyte kveldene med film eller serie helt alene uten alle de mannfolkene,men klarer ikke å legge det bort! Hjelp meg,hvordan skal jeg klare å trives i mitt eget selskap? Anonymkode: c2c08...d05
MarieLo Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Ved å avlære ett eller annet, vil jeg tro. Hvorfor er du mer opptatt av oppmerksomheten/kjærligheten du får av andre enn den du gir deg selv f.eks? Og er det noen spesiell grunn for at du ikke vil være alene nå? Prøver du å distrahere deg fra noe med disse mannfolkene dine? 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Du høres ut som meg😂 du må sysselsette deg, få deg en hobby, et eller annet som gjør at du ikke har så god tid til å sitte å tenke på mannfolk. Pluss at du må være hard med deg selv, prøv en lengre periode uten kontakt med menn. Fordi du TRENGER det. Anonymkode: de394...407 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 Jeg er akkurat det samme. Men det er vanlig, og trenger ikke kjærlighetsforhold. La oss si at du tar mer initativ for å være med bekjente, tidligere venner fra ungdomsårene, eventuelt nåværende venner. Hold deg aktiv heller enn alene inaktiv der man prøver å underholde seg med serie. Dyrk vennskap, vær åpen med å møte nye mennesker, dra på en spontantur i norge! Anonymkode: a8595...ef4 1
MakeItHappen Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 Samme her. Jeg var helt kronisk, men en dag gikk jeg lei datingen. Plutselig da møtte jeg han jeg er sammen med nå. Har tenkt at om det ikke blir oss så skal jeg nyte alenetiden. Nå kjenner jeg meg klar for det. Lettere nå som det er sommer og mye å finne på. Verre om høsten/vinteren. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Jeg er nesten helt motsatt. 😅 Jeg har vært på dating apper og chattet osv. Men nå... kjenner jeg gidder rett og slett ikke å chatte rundt med masser av fremmede menn.😅 En dag blir det uansett hyggelig å treffe en fin mann igjen, men tror ikke det vil skje via en app for min del. 😁 Anonymkode: 6f91d...e43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå