Gå til innhold

Forelsket og frustrert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et langt innlegg fra frustert dame.

I april var jeg på en Tinder date. Jeg kjente umiddelbart at jeg var interessert, og vi har datet ukentlig og hatt daglig kontakt siden. Hadde da vært singel i ca 9 mnd etter et 6 år langt forhold. Han har fått frem følelser i meg som jeg ikke har kjent på mange år. Gitt komplementer, vært kjærlig og snakket om fremtiden. 

Jeg ønsker og har kapasitet til å møtes oftere enn 1 gang i uken, og vil gjerne bli bedre kjent. Han er ofte sliten og har ikke mulighet til å møtes når jeg ønsker. For 2 uker siden sa han at jeg burde finne noen andre som hadde bedre tid til meg og at jeg fortjente uansett bedre enn han. Ble veldig selvfølgelig veldig lei meg, og sa at jeg ikke ønsket noen andre da jeg hadde fått følelser for han, men respekterte om han ønsket å avslutte. Han svarte da at han ikke ville det, og inviterte meg hjem til seg dagen etter(vi har alltid vært hos meg av praktiske årsaker). 

Har siden vi møttes hatt en rar følelse at han kanskje har barn uten at jeg har hatt bevis for det. Det var ingen tvil om at han var pappa med leker både i og utenfor huset. Endte opp at jeg måtte spørre om han hadde barn - noe han åpenbart hadde. Vi snakket sammen mye den kvelden og hans tidslinje i forhold til hva han har fortalt meg før var også litt ulik. Han hadde gått fra barnemoren rundt nyttår, og har tidligere fortalt meg at det har vært slutt siden i høst. 

Jeg føler at jeg har blitt en del av noe jeg ikke fikk ta et aktivt valg i og nå har jeg både blitt forelsket og glad i tullingen. Jeg tror også han i første omgang prøver å holde meg litt på avstand av hensyn til eksen uten at jeg har spurt han om det. Jeg er glad for hans vegne at han har et godt forhold til sønnen sin, men jeg kunne bare ønske han hadde vært ærligere med meg før. 

Anonymkode: ef186...9ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlighet varer lengst sier de, men det er jo det eneste som får ting til å vare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...