AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Det kan man filosofere over : Jeg er mann 46. (Jeg har tydeligvis hatt en litt for dårlig utformet Tinder profil men likevel...) På ett år har jeg fått 20 likes. Har betalt for Tinder Gold et par ganger. Venninna mi er 38, og med kun et eneste bilde og ingen tekst på profilen så har hun nå 2900 likes. Hun har Tinder Gold akkurat nå. Ser alle som har liket henne. Anonymkode: 43e5f...7ac
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Det er jo ikke noe spess med det. Menn trykker like på alle, som en slags billigversjon av tinder gold eller pluss. Damer liker menn de faktisk finner interessante. Mysterie løst. Anonymkode: 0635f...c75 29
Hr. Aktiv Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Damer trykker like de også uten å se på bildene og lest teksten har de ihvertfall ikke gjort. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo ikke noe spess med det. Menn trykker like på alle, som en slags billigversjon av tinder gold eller pluss. Damer liker menn de faktisk finner interessante. Anonymkode: 0635f...c75 Men dette fungerer jo ikke, hvis kun et mindretall av menn er "interessante" vil tinder aldri fungere særlig bra til annet enn sex. Alle damer kan jo ikke bli sammen med de få mennene Anonymkode: e51cd...9ad 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 Ja, menn er besatt av antall likes og tror at det er et kvalitetstegn. Har skrevet dette før, men antall likes betyr ikke så mye i det store og det hele. Jeg kunne godt ha hatt 20 likes jeg om det var 1-2 jeg likte godt der, men så ønsker ikke jeg å ligge med flest mulig heller da. Jeg har hatt Tinder gold og de fleste likes kommer fra menn jeg overhodet ikke er interessert i eller passer sammen med. Så er det et fåtall som virker interessante og som har skrevet noe som treffer meg. Anonymkode: 96f1e...4c6 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #6 Skrevet 21. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, menn er besatt av antall likes og tror at det er et kvalitetstegn. Har skrevet dette før, men antall likes betyr ikke så mye i det store og det hele. Jeg har hatt Tinder gold og de fleste likes kommer fra menn jeg overhodet ikke er interessert i Men tror du menn får likes fra kvinner de er interessert i da? Menn får i snitt 1% så mange likes som kvinner, og kvaliteten på damene er i snitt absolutt ikke noe høyere enn det du får av menn. Men du får 100 ganger så mange. Det går jo ikke opp, det er ikke mange nok av de mennene som du og de fleste andre vil ha der Anonymkode: e51cd...9ad
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #7 Skrevet 21. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tror du menn får likes fra kvinner de er interessert i da? Menn får i snitt 1% så mange likes som kvinner, og kvaliteten på damene er i snitt absolutt ikke noe høyere enn det du får av menn. Men du får 100 ganger så mange. Det går jo ikke opp, det er ikke mange nok av de mennene som du og de fleste andre vil ha der Anonymkode: e51cd...9ad Sikkert ikke mange, men må det være mange da? Du vet heller ikke hva jeg søker så du trenger ikke å trekke inn generaliseringene dine. Jeg går ikke etter de kjekke. Har ikke sjans på de om jeg hadde vært interessert uansett. De kjekke klarer ikke å skrive noe interessant uansett og kommer bare med noe generisk som alle andre skriver. Sikkert fordi de ikke trenger å jobbe for det, men for meg blir det forferdelig lite interessant. Anonymkode: 96f1e...4c6 2
Nuith Skrevet 21. juni 2020 #8 Skrevet 21. juni 2020 Jeg er lykkelig gift, men noen ganger blir jeg litt frister til å installere Tinder og sveipe "ja" på alle menn som dagens gode gjerning. En liten egoboost for dem. Siden de "aldri" får likes, og de "bryr seg jo egentlig ikke om om dama er en aktuell kandidat, de vil bare ha likes de også"! 14
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #9 Skrevet 21. juni 2020 13 minutter siden, Nuith skrev: Jeg er lykkelig gift, men noen ganger blir jeg litt frister til å installere Tinder og sveipe "ja" på alle menn som dagens gode gjerning. En liten egoboost for dem. Siden de "aldri" får likes, og de "bryr seg jo egentlig ikke om om dama er en aktuell kandidat, de vil bare ha likes de også"! Vi kan kalle det sveipesøndag! Anonymkode: 0635f...c75 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #10 Skrevet 21. juni 2020 11 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Damer trykker like de også uten å se på bildene og lest teksten har de ihvertfall ikke gjort. 😂 Er kun det ytre som teller på Tinder Anonymkode: c19c1...0da
Hr. Aktiv Skrevet 21. juni 2020 #11 Skrevet 21. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kun det ytre som teller på Tinder Anonymkode: c19c1...0da De får ikke med seg det ytre en gang så da lurer jeg litt på hvorfor de i det hele tatt gidder.
GrønnNellik68 Skrevet 21. juni 2020 #12 Skrevet 21. juni 2020 I norge får jeg maks 10 likes...nå er jeg blitt verdens borger på tinder og da ble det +99 på no time.... ha ha ha..men likes betyr egentlig ikke så mye for min del da..jeg syns det er artig å skravle med folk fra andre land og jeg da....holde engelsken ved like... er noen norske innimellom men de er i fåtall og de svarer jo ikke uansett om man matcher med dem... utlendinger derimot...de svarer ... utlendinger for meg er amrikanere, canadiere, europeere...
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #13 Skrevet 21. juni 2020 Mulig (Uten å være bastant) du er "for gammel" med tanke på alle andre som er på tinder? De fleste er vel i kategorien 20-40 år. Og jeg som 29, snart 30 hadde nok kanskje ikke trykka liker (Sveipet til høyre? Har ikke tinder så vet ikke helt hvordan det funker).. Men såklart kan det være profilen din ikke matcher det kvinner er ute etter osv. I tillegg kommer det jo an på utseendemessig. Dersom venninna di er en kjempepen jente og du er sånn lidt på treet.. Vel, tja.. Dette er bare tanker, ikke noe jeg påstår. Anonymkode: 0a831...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #14 Skrevet 21. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sikkert ikke mange, men må det være mange da? Du vet heller ikke hva jeg søker så du trenger ikke å trekke inn generaliseringene dine. Jeg går ikke etter de kjekke. Har ikke sjans på de om jeg hadde vært interessert uansett. De kjekke klarer ikke å skrive noe interessant uansett og kommer bare med noe generisk som alle andre skriver. Sikkert fordi de ikke trenger å jobbe for det, men for meg blir det forferdelig lite interessant. Anonymkode: 96f1e...4c6 Håper du er ærlig med din mann om at du ikke valgte han pga utseende Anonymkode: c9b87...2ee
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #15 Skrevet 21. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du er ærlig med din mann om at du ikke valgte han pga utseende Anonymkode: c9b87...2ee Hvorfor må jeg det når jeg liker utseende hans? Herregud, folk er så sneversynte her på kg. Hvis man ikke går for de superkjekke så mener man at de man går for er stygge. Nei, jeg liker faktisk menn med skavanker og sine feil og mangler. Det er det som gjør dem interessante. Ser etter snille øyne, fine smil og en fin utstråling. I tillegg til at en interessant personlighet som ikke er totalt A4 gjør at han blir enda finere. Anonymkode: 96f1e...4c6 9
Svartfugl Skrevet 21. juni 2020 #16 Skrevet 21. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan man filosofere over : Jeg er mann 46. (Jeg har tydeligvis hatt en litt for dårlig utformet Tinder profil men likevel...) På ett år har jeg fått 20 likes. Har betalt for Tinder Gold et par ganger. Venninna mi er 38, og med kun et eneste bilde og ingen tekst på profilen så har hun nå 2900 likes. Hun har Tinder Gold akkurat nå. Ser alle som har liket henne. Anonymkode: 43e5f...7ac Ok. Og hva så? Jeg hadde 99+likes og det hadde vel han jeg endte opp med å bli sammen med. Ingen av oss er supermodeller, rakettforskere eller rike, vi er normale folk med normalt utseende og normale jobber. Vi var heller ikke sykelig ooptatt av likes, men heller å finne DEN personen vi ville ha. Hvis rett dame er blant de 20, så er det vel lite viktig at det er 20 og ikke 2900? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #17 Skrevet 21. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må jeg det når jeg liker utseende hans? Herregud, folk er så sneversynte her på kg. Hvis man ikke går for de superkjekke så mener man at de man går for er stygge. Nei, jeg liker faktisk menn med skavanker og sine feil og mangler. Det er det som gjør dem interessante. Ser etter snille øyne, fine smil og en fin utstråling. I tillegg til at en interessant personlighet som ikke er totalt A4 gjør at han blir enda finere. Anonymkode: 96f1e...4c6 Ha ha, jeg datet en jeg syntes var superhot en gang i tiden, under en samtale om sånt klarte jeg å si noe som at jeg ikke brydde meg om sånt for gjør virkelig ikke det, og han tolket det som han over, ble dritfornærmet og jeg brukte lang tid på å snakke meg ut av den igjen😂😂😂 herrefred🙄 Anonymkode: 20397...966 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #18 Skrevet 21. juni 2020 Hvordan tror du vi skeive har det da? Det er kanskje 10 andre lesber i min by. Var rimelig tomt på tinder kan du si. Tror jeg fikk 3 matcher, og jeg er normalt attraktiv. Anonymkode: a8c2b...072 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #19 Skrevet 22. juni 2020 På 21.6.2020 den 0.51, AnonymBruker skrev: Det kan man filosofere over : Jeg er mann 46. (Jeg har tydeligvis hatt en litt for dårlig utformet Tinder profil men likevel...) På ett år har jeg fått 20 likes. Har betalt for Tinder Gold et par ganger. Venninna mi er 38, og med kun et eneste bilde og ingen tekst på profilen så har hun nå 2900 likes. Hun har Tinder Gold akkurat nå. Ser alle som har liket henne. Anonymkode: 43e5f...7ac Og? Du vet at 90% av disse likes bare er menn som sveiper ja til alt og vil ha sex? Det er faktisk ikke så veldig mye å hoppe i taket over som kvinne at over 2000 menn ønsker å tømme seg i deg.. Vi får høre at vi er heldige som får så mange tilbud (om sex), samtidig kan vi ikke ha sex med mange for da er vi løse/billige/utpulte osv..."Du er kjempeheldig som kan ha så mye sex du orker! Men om du har det så er du en billig hore!" Anonymkode: ccdf2...072 10
sukker89 Skrevet 22. juni 2020 #20 Skrevet 22. juni 2020 På 21.6.2020 den 0.53, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke noe spess med det. Menn trykker like på alle, som en slags billigversjon av tinder gold eller pluss. Damer liker menn de faktisk finner interessante. Mysterie løst. Anonymkode: 0635f...c75 menn trykker ikke like på alle nei. det er veldig enkelt kvinner er kravstore , menn er ikke, dette viser både forskning og enkel biologi. Kvinner har langt høyere krav til det menn har til kvinner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå