AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 En som jeg lå med kobtaktet meg etter sex, fikk beskjed av meg å være stille. Nå lurte jeg plutselig på hvordan han har det etter korona. Han fant kjærligheten sa han, var veldig forelsket og sendte meg bilder av henne. Han ville høre jeg forteller han at jeg likte han og sex. "Nei", sa jeg, " sexen var ikke god, jeg bare brukte deg " sa jeg. Da ble han stille igjen. En annen menn spurte om han kunne komme til meg og ha sex. "Nei", sa jeg. "Jeg driver ikke med sånt". Så klart ikke ! Etter det, så snappet han mye med meg,chattet mye også . Så nå sendte han meg snapp av han og ei jente. Hvorfor gjør de dette? Prøver å få meg til å bli sjalu? Anonymkode: 350fc...ce5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Det virker sånn ja, eller jekke deg ned noen hakk, sånn at han skal liksom føle at han er eneste alternativ for deg Anonymkode: eb697...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 De prøver vel å jekke deg ned noen hakk Anonymkode: f0b31...7b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå