Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest navnelapp
Skrevet

-Og har ikkje denne hotellkjeda ei nettbookingteneste? Eg ville gått gjennom den, der har du banksertifikat som sikring, og det er ein del tryggare enn e-post.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En mer naturlig instans å henvende seg til er faktisk Datatilsynet. Der er det mange hyggelige og profesjonelle folk som tar slike ting med det alvoret det bør ha. De har også myndighet til å komme med reaksjoner og pålegg ovenfor hotellet det gjelder.

Det kan de sikkert, og i løpet av et år eller to vil det kanskje ha skjedd et eller annet. Går man til pressen blir det ordnet opp i med en gang.

Anonym poster: d922b9bd6af5498765c3265e063c8c55

AnonymBruker
Skrevet

Hotellkjeden har nettbookingstjeneste, men den aktuelle romtypen jeg ville ha var ikke tilgjengelig der. Derfor bestilte jeg på e-post. Da jeg skjønte at de ville ha kortnummeret på mail, prøvde jeg å foreslå at jeg heller kunne booke på nettet. Men det var ikke måte på hvor vanskelig det skulle være, for de kunne ikke endre en evt. bestilling på nettet til den romtypen jeg skulle ha. Og siden vi ankommer hotellet etter kl 16, så var jeg avhengig av å få garantert bestillingen min. Jævlig irriterende. :kjempesinna:

Anonym poster: d17e6e15c3f87192c0ed0b9c7f55349c

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette høyrest veldig snodig ut. Eg ville ringt til hovudkontoret til kjeda og spurt om dette var vanleg praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...