GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 (endret) Jeg fikk Crush på en på happn som jeg skulle ha krysset vei med hjemme hos mine foreldre. Viste seg han var en svenske på et sted som heter Stekenjokk... jeg aner ikke hvor det er men på norsk hørtes det litt perverst ut😂... hvorfor kommer de opp de som har aldri vært i nærheten av her jeg er. Men langt inni Sverige?? Endret 20. juni 2020 av Bente1234
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Tror du bestemmer på innstillinger hvor langt unna de skal være for å dukke opp hos deg? Anonymkode: 46de1...3f7 2
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du bestemmer på innstillinger hvor langt unna de skal være for å dukke opp hos deg? Anonymkode: 46de1...3f7 Ok d visste jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Ja, alle date-apper er tull. Som tinder etc. Kom deg ut i den virkelige verden. Anonymkode: 29aab...ce5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, alle date-apper er tull. Som tinder etc. Kom deg ut i den virkelige verden. Anonymkode: 29aab...ce5 I den virkelige verden er det Corona, så dating er ikke like enkelt som før. Anonymkode: 07e5a...557 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: I den virkelige verden er det Corona, så dating er ikke like enkelt som før. Anonymkode: 07e5a...557 Joda, kan møtes ute for det. Går fint å sitte en meter unna hverandre å snakke. Anonymkode: 29aab...ce5 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #7 Skrevet 20. juni 2020 2 timer siden, Bente1234 skrev: Viste seg han var en svenske på et sted som heter Stekenjokk... jeg aner ikke hvor det er men på norsk hørtes det litt perverst ut Mange steder i det nordlige Sverige heter noe med jokk. Det er forsvenskning av det samiske "johka" som betyr elv. Anonymkode: 3d029...9b9 2
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange steder i det nordlige Sverige heter noe med jokk. Det er forsvenskning av det samiske "johka" som betyr elv. Anonymkode: 3d029...9b9 Ah takk for opplysningen .. da lærte jeg noe nytt idag og👍🏻😊 2
Antiviruset Skrevet 20. juni 2020 #9 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, alle date-apper er tull. Som tinder etc. Kom deg ut i den virkelige verden. Anonymkode: 29aab...ce5 Appene er den virkelige verden i like stor grad som puben på hjørnet eller noe som helst annet sted. Tror du det er roboter som sitter der og trykker? På alle disse stedene treffer du seriøse og dønn useriøse mennesker som du ikke vet noe som helst om før du har truffet de over lenger tid. Slik du skriver er det bare mennesker som holder fast i en ting fordi de ikke takler ny teknologi, og ikke vet hvordan det skal trakteres eller styres på noen måte. Datingverden er idag nøyaktig som for 30 år siden, med sine oppturer og nedturer om det er på nettet eller på byen man treffer noen som kan bli noe en håper på skal bli en partner. 3
Antiviruset Skrevet 20. juni 2020 #10 Skrevet 20. juni 2020 7 minutter siden, Bente1234 skrev: Ah takk for opplysningen .. da lærte jeg noe nytt idag og👍🏻😊 Et sted som heter Jokkmokk også i Sverige... ha ha ha for et navn! 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2020 5 minutter siden, Antiviruset skrev: Appene er den virkelige verden i like stor grad som puben på hjørnet eller noe som helst annet sted. Tror du det er roboter som sitter der og trykker? På alle disse stedene treffer du seriøse og dønn useriøse mennesker som du ikke vet noe som helst om før du har truffet de over lenger tid. Slik du skriver er det bare mennesker som holder fast i en ting fordi de ikke takler ny teknologi, og ikke vet hvordan det skal trakteres eller styres på noen måte. Datingverden er idag nøyaktig som for 30 år siden, med sine oppturer og nedturer om det er på nettet eller på byen man treffer noen som kan bli noe en håper på skal bli en partner. Så sant ... 🙌
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, Antiviruset skrev: Et sted som heter Jokkmokk også i Sverige... ha ha ha for et navn! Ja det har jeg nå hørt om.. men hvis jokk betyr elv, hva betyr mokk??
Antiviruset Skrevet 20. juni 2020 #13 Skrevet 20. juni 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Ja det har jeg nå hørt om.. men hvis jokk betyr elv, hva betyr mokk?? Mokk betyr vist "krok" har jeg lest 1
Antiviruset Skrevet 20. juni 2020 #14 Skrevet 20. juni 2020 6 minutter siden, Bente1234 skrev: Så sant ... 🙌 Sikkert noen som synes skrivekunsten var noe dritt da den ble oppfunnet også Tenke seg til å skrive brev til noen i stedet for å bare "komme" seg ut i verden 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, Antiviruset skrev: Sikkert noen som synes skrivekunsten var noe dritt da den ble oppfunnet også Tenke seg til å skrive brev til noen i stedet for å bare "komme" seg ut i verden Jeg skrev masse brev med folk fra mange steder i verden som 15-16 åring. Det syntes jeg var så spennende med brevvenner😊så artig å få tjukke brev i posten..
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #16 Skrevet 20. juni 2020 Var ikke noe dick pics den gangen takk og lov😂😂😂 1
Antiviruset Skrevet 20. juni 2020 #17 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, Bente1234 skrev: Var ikke noe dick pics den gangen takk og lov😂😂😂 Dyppe snabelen i blekk og trykke den på et papir høres litt slitsom ut ja Så kom kopimaskinen og da var det gjort Ikke veldig vanlig med dog 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #18 Skrevet 20. juni 2020 Som ett av episodene i catfish show der hadde en lagt snurrebassen på et papir og så risset rundt med penn slik en gjør med hendene😂😂 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #19 Skrevet 20. juni 2020 Mokk betyr krok d ga jo mening. Elvekroken
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #20 Skrevet 21. juni 2020 12 timer siden, Antiviruset skrev: Appene er den virkelige verden i like stor grad som puben på hjørnet eller noe som helst annet sted. Tror du det er roboter som sitter der og trykker? På alle disse stedene treffer du seriøse og dønn useriøse mennesker som du ikke vet noe som helst om før du har truffet de over lenger tid. Slik du skriver er det bare mennesker som holder fast i en ting fordi de ikke takler ny teknologi, og ikke vet hvordan det skal trakteres eller styres på noen måte. Datingverden er idag nøyaktig som for 30 år siden, med sine oppturer og nedturer om det er på nettet eller på byen man treffer noen som kan bli noe en håper på skal bli en partner. Dummeste jeg har lest i hele mitt liv, er du 18år? Anonymkode: 29aab...ce5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå