Gå til innhold

Hva er vitsen å lyve?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen få dager siden, så var jeg på date,  og jeg syntes det gikk bra. Han sa at han hadde det veldig hyggelig og at vi snakkes. Når jeg kom hjem, så sendte jeg en melding hvor jeg takket for en veldig hyggelig kveld og at jeg håpet på at vi kunne treffes igjen. Jeg fikk svar og det ville han også. Vi snakket litt. 

Jeg vet at folk på KG mener at kvinnen skal sitte og vente på melding, men jeg er ikke sånn. Er jeg interessert sender jeg melding. Jeg gidder å spille spill. Han har ikke sendt noe melding. Det jeg ikke skjønner er hva er vitsen å skrive at han vil gjerne treffes igjen uten å mene det? What's the point of lying? Jeg synes det er barnslig :murvegg: 

Anonymkode: 363bb...50d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt vel utålmodig. 

Anonymkode: d4e64...61e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne mennekser trenger ikke å vente x antall dager for å sende melding til noen man er intressert i og eventuelt avtale en ny date. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hvorfor foreslo du ikke bare en spesifikk dag når dere pratet sammen da? Han har jo ikke løyet om det ikke er kommet et avslag på din forespørsel. Det er også lov å ombestemme seg senere.

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet

??? 

Send en melding hvis du ønsker kontakt. 

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen få dager siden, så var jeg på date,  og jeg syntes det gikk bra. Han sa at han hadde det veldig hyggelig og at vi snakkes. Når jeg kom hjem, så sendte jeg en melding hvor jeg takket for en veldig hyggelig kveld og at jeg håpet på at vi kunne treffes igjen. Jeg fikk svar og det ville han også. Vi snakket litt. 

Jeg vet at folk på KG mener at kvinnen skal sitte og vente på melding, men jeg er ikke sånn. Er jeg interessert sender jeg melding. Jeg gidder å spille spill. Han har ikke sendt noe melding. Det jeg ikke skjønner er hva er vitsen å skrive at han vil gjerne treffes igjen uten å mene det? What's the point of lying? Jeg synes det er barnslig :murvegg: 

Han ville sikkert det da, men ikke nå. Det er ikke å lyve. Ting endrer seg bare. 

Skrevet

Hvor er løgnen her? At han ikke har tatt initiativ til å treffe på de få dagene som har gått betyr jo ikke at han ikke vil treffes. Og om han har ombestemt seg er det også lov, uten at det betyr at han har løyet.

• Liker 3
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han mente det sannsynligvis, men når man holder på med dating så kan det være at man kjører flere prosjekter parallellt, og og da kan det være vanskelig å sette opp avtalene. Det kan også tenkes at en av de andre jentene har krevet at han slutter å date andre enn henne, eller at han rett og slett har bestemt seg for å satse på en av de andre.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

FB_IMG_1569546374910.jpg

Anonymkode: 4f599...35f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Hvor er løgnen her? At han ikke har tatt initiativ til å treffe på de få dagene som har gått betyr jo ikke at han ikke vil treffes. Og om han har ombestemt seg er det også lov, uten at det betyr at han har løyet.

Det er tydeligvis bare kvinner som har lov til det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å ombestemme seg. Jeg har opplevd mye verre enn deg og jeg bare trakk på skuldrene. Det er handlingene som teller. 

Anonymkode: 3283e...1ee

Skrevet

Nemmehuh?

Hvor er løgnen? Hva er konflikten her?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nemmehuh?

Hvor er løgnen? Hva er konflikten her?

Du greier vel å lese? Jeg mener at man må greie å si fra at man ikke har lyst til å treffes fordi man er for ulike eller noe annet, og ikke bare skrive at man har veldig lyst til å treffe personen igjen. Man lyver jo hvis man sier noe man ikke mener? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull, han var ikke interessert nok og bare det. Hva han sier er en ting, hva man gjør er en helt annen ting. Mange er feige skjønner du og sier ikke slikt ansikt til ansikt. En som er interessert driter i om det kommer melding en time etter en date. Jeg hadde digget det stort om det var en jeg likte og var interessert i. Når det motsatte skjer var aldri interessen der.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du greier vel å lese? Jeg mener at man må greie å si fra at man ikke har lyst til å treffes fordi man er for ulike eller noe annet, og ikke bare skrive at man har veldig lyst til å treffe personen igjen. Man lyver jo hvis man sier noe man ikke mener? 

Ja og de gjør det fordi de ikke klarer å si sannheten der ansikt til ansikt. Vær glad du slipper mer! Slike kan du aldri få noe langvarig forhold med uansett.

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, Antiviruset skrev:

Ja og de gjør det fordi de ikke klarer å si sannheten der ansikt til ansikt. Vær glad du slipper mer! Slike kan du aldri få noe langvarig forhold med uansett.

Fornuftig kar..jeg er der og..er man interessert så skriver man åkke som...er de lukne tilbake er de bare ikke interessert nok. sånn er livet... spiller ingen rolle om du har vært på en eller fem dater..kan være glad det skjedde nå og ikke om 3 mnd lissom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du spiller jo spill selv om du ikke gidder å ta initiativ selv. 

Anonymkode: ab8fa...0de

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spiller jo spill selv om du ikke gidder å ta initiativ selv. 

Anonymkode: ab8fa...0de

Hø..  Jeg tok jo initiativet når jeg sendte melding etter daten. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare sende melding og spør om han vil treffes i helga eller noe? Skjønner ikke løgnen her

Anonymkode: 80e61...edb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare sende melding og spør om han vil treffes i helga eller noe? Skjønner ikke løgnen her

Anonymkode: 80e61...edb

Hvis begge personene er interessert i hverandre, så hadde det var like mye kontakt og initiativet fra begge parter. Han er ikke interessert når han ikke tar initiativet, men han svarte at han vil gjerne treffes igjen. Tydeligvis så mente han ikke det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...