Gå til innhold

Da blir det Legoland og Køben i sommer!


GjestSiden2006

Anbefalte innlegg

Danmark har åpnet for 6 overnattinger i landet, ikke bare på samme sted, så vi booker Dfds og reiser!

Litt kjipt at badelandet aquadome er stengt. Så digg sted i Billund. 
 

Endelig er ferien reddet. Coronaavstand er null stress. 
 

Elsker København på sommeren! 
 

Hvem fler skal dra nå som reglene ble endret? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir hjemme pga yrke, men gleder meg til samme tur neste år. God tur og kos dere masse!😁🌺

Anonymkode: 869a9...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅPER DU IKKE DRAR MED DEG KORONA TIL NORGE.

Anonymkode: 6d574...6ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 2 netter på et golfresort, 2 netter til Skagen og 2 netter på et slottshotell.  :)

Anonymkode: 6f947...03a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Danmark! Er dansk da, så det er vel ikke så rart egentlig - må hilse på familien og lage pass til barna og mye annet. Blir båttur på oss også.

Vær obs på at kanskje ikke alle forlystelser går som vanlig i Legoland, de gjorde ikke det i tivoli i København sist jeg sjekket.

Anonymkode: 8f64d...ff8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HÅPER DU IKKE DRAR MED DEG KORONA TIL NORGE.

Anonymkode: 6d574...6ed

Du trenger ikke skrike. Alle håper på dette og gjør sitt beste. 
 

God sommer 🌿🌸

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aquadome skal være åpent igjen nå 😊

Anonymkode: a9564...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2020 den 13.15, AnonymBruker skrev:

HÅPER DU IKKE DRAR MED DEG KORONA TIL NORGE.

Anonymkode: 6d574...6ed

VI HAR ALLEREDE KORONA I NORGE.  :rolleyes:

Anonymkode: 86a6c...262

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flau på de fleste nordmenns vegne. Enn å være så blåst at de takler ikke å være hjemme én sommer! Skammelig hvor korttenkt og egoistiske nordmenn har vært under coronakrisen. En ting er sikkert, om 3. verdenskrig rammer Norge, så kan du banne på at Nordmenn er en av de første folkeslagene som blir utslettet, utsultet og døde av en enkel influensa fordi de evner ikke å være oppføre seg som folk i en krise. 

Anonymkode: 136a0...add

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir flau på de fleste nordmenns vegne. Enn å være så blåst at de takler ikke å være hjemme én sommer! Skammelig hvor korttenkt og egoistiske nordmenn har vært under coronakrisen. En ting er sikkert, om 3. verdenskrig rammer Norge, så kan du banne på at Nordmenn er en av de første folkeslagene som blir utslettet, utsultet og døde av en enkel influensa fordi de evner ikke å være oppføre seg som folk i en krise. 

Anonymkode: 136a0...add

Enig! Vi blir hjemme, vi:) Er veldig glad i å reise på ferie, men om sommeren trives jeg kjempegodt på hjemmebane 😊 Og skulle grensene vært stengt i tre-fire år, hadde jeg ikke hatt noe problem med det. Lager man seg et hyggelig hjem med en hyggelig uteplass, så klarer man også å nyte hjemmelivet mer. Har følelsen av at mange svir av penger på ferie, og derfor ikke ha råd til å gjøre det fint rundt seg hjemme...

Anonymkode: 0eecd...978

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fantastisk at de åpner opp. Bestilte oss flere hotellopphold med en gang reiseforbud i Norge ble lempet. Har også vært en helgetur i Lofoten med fly, og en til Trondheim. 

Og nå venter straks København, og Island. Blir nok også en tur til Helsinki, med mindre de åpner noe mer eksotisk - da er jeg først i køen og bestiller. 

Anonymkode: 9a062...04c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Korres skrev:

København er det ikke lov å overnatte i. 

Joda, de lempet raskt på den. Og straks forsvinner nok det idiotiske 6-dagers kravet også. 

Anonymkode: 9a062...04c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvparten av elevene i klassen til gutten min skal til Danmark (i allefall sier han det). God tur! :)

Anonymkode: f0cb6...dfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser også til Danmark og en av oss er dansk statsborger så derfor gjelder ikke restriksjonene for vår del. Å si at man må klare å holde seg hjemme er enkelt når man har nær familie i landet. Vi har ikke sett den danske delen av familien på lang tid og reiser selvsagt dit i sommer. 

Anonymkode: ca56c...a6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.6.2020 den 14.10, AnonymBruker skrev:

Joda, de lempet raskt på den. Og straks forsvinner nok det idiotiske 6-dagers kravet også. 

Anonymkode: 9a062...04c

Og da er 6-dagers reglen lempet på også. God tur alle sammen. God tur til Skandinavia. Bare Sverige som ikke tillater noe i skrivende stund, av disse landene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, GjestSiden2006 skrev:

Og da er 6-dagers reglen lempet på også. God tur alle sammen. God tur til Skandinavia. Bare Sverige som ikke tillater noe i skrivende stund, av disse landene. 

Gøy å se at jeg hadde rett allerede for 9 dager siden. 

Må si jeg har hakket bedre presisjon i antagelsene mine enn "om 14 dager smeller det" gjengen er inne 😂

 

 

Anonymkode: 9a062...04c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det i forhold til karantene når dere kommer hjem til Norge igjen ? Hvis det er 10 dagers karantene, er det vel ikke verdt det. Det virker kjedelig å bruke flere dager av ferien i karantene inne i hus/leilighet hvis solen skinner :)

Anonymkode: 5a442...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det i forhold til karantene når dere kommer hjem til Norge igjen ? Hvis det er 10 dagers karantene, er det vel ikke verdt det. Det virker kjedelig å bruke flere dager av ferien i karantene inne i hus/leilighet hvis solen skinner :)

Anonymkode: 5a442...e63

Det er ingen karantene når man kommer hjem fra Danmark, så ikke noe problem 😊

Anonymkode: a9564...488

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...