Gå til innhold

Labia plasty?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før du Begynner skrive kommentarer om "elsk hva du har" "jeg har hatt kjempe store lepper hele livet å klarer meg helt fint" jeg bryr meg ikke :) så dde kommentarene blir ignorert. Jeg har et liv og jeg skal leve det livet uten kompromiss når jeg har trygge hjelpemidler og valg. Jeg respekterer at du lever som du gjør. Så vær så snill å respekter livet mitt og mine valg.

Jeg har i mange år slitt med intimitet pga leppee mine men det har jo aldri stoppet meg. Men det et to komponenter som har drevet meg til tanken på å gjøre det..plagene som kommer med det. Og ptsd relatert til vaginan min.. en fryktelig opplevelse som etterlot meg så ødelagt at jeg såvidt vil ha sex og jeg ble anbefalt av psykologen min å vurdere det da det kan hjelpe å forandre ting så man på en måte mister alt det negative med området. Det er ikke en fasit men uansett vil det være positivt å bli kvitt plagene... plagene er sånne ting som.. tampong tråder som kutter eller surrer seg fast. Når leppene havner utenfor truser spesielt blonde truser.. er som papir kutt. Papir henger seg fast så jeg må sitte dra i dem for å forsikre meg om at alt er borte. De lager en bulk i undertøy og badetøy. Er redd for at de skal stikke av når jeg går med badetøy. Og en av de mest irriterende.. når jeg må på do. Ikke tenker på å separere dem og se tilfeldigvis har bestemt seg for å klemme hverandre.. derme lage en liten piss kanon som sprayer piss under dasslokket på klærne mine.. dette skjer oftere enn jeg velger innrømme. Sex kan bli smertefult da de noen ganger blir med inn. Lub er en must uansett hbor våt jeg blir. Jeg liker ikke å kjenne hender nedi der så det og er jo et psykisk problem. 

De er i veien. De driver meg vanvid. 

Hvordan finansierte dere deres? Og lokal bedøvelse eller narkose? Jeg vurder narkose så jeg kan fikse genetisk dobbel hake og posrr under øynene jeg har hatt siden jeg var baby. Tre fluer i en smekk. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefales på det sterkeste hvis du har de plagene du beskriver.

Gå på konsultasjon hos forskjellige klinikker og hør hva de tenker. Jeg vil sterkt fraråde å opere deg hos Petter Frode Amland dersom han fremdeles er aktiv kirurg. Han gjorde ikke en god jobb på meg og var ikke interessert i å fikse den dårlig utførte operasjonen i ettertid heller. Det har kostet meg dyrt.

Som du skjønner gjorde jeg dette privat, jeg var ikke interessert i å gjøre det offentlig pga prosessen det er. Mange forskjellige skal vurdere deg og så kan det være du får nei til slutt. Ydmykende prosess.

4 timer siden, Klokkverk skrev:

Jeg har i mange år slitt med intimitet pga leppee mine men det har jo aldri stoppet meg. Men det et to komponenter som har drevet meg til tanken på å gjøre det..plagene som kommer med det. Og ptsd relatert til vaginan min.. en fryktelig opplevelse som etterlot meg så ødelagt at jeg såvidt vil ha sex og jeg ble anbefalt av psykologen min å vurdere det da det kan hjelpe å forandre ting så man på en måte mister alt det negative med området. Det er ikke en fasit men uansett vil det være positivt å bli kvitt plagene... plagene er sånne ting som.. tampong tråder som kutter eller surrer seg fast. Når leppene havner utenfor truser spesielt blonde truser.. er som papir kutt. Papir henger seg fast så jeg må sitte dra i dem for å forsikre meg om at alt er borte. De lager en bulk i undertøy og badetøy. Er redd for at de skal stikke av når jeg går med badetøy. Og en av de mest irriterende.. når jeg må på do. Ikke tenker på å separere dem og se tilfeldigvis har bestemt seg for å klemme hverandre.. derme lage en liten piss kanon som sprayer piss under dasslokket på klærne mine.. dette skjer oftere enn jeg velger innrømme. Sex kan bli smertefult da de noen ganger blir med inn. Lub er en must uansett hbor våt jeg blir. Jeg liker ikke å kjenne hender nedi der så det og er jo et psykisk problem. 

De er i veien. De driver meg vanvid.

Anonymkode: 5db16...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det dekket offentlig, og synes ikke det var en ydmykende prosess som den over meg her skriver. 

Men du må være sikker, det er ikke uten komplikasjoner, du kan få så mye følsomhet i leppene at alt er vondt eller du kan miste all følsomhet. 

Jeg fjernet mye, det vil si kirurgen fortalte at det var MYE og hadde sting rundt hele og til og med rundt klitoris. Jeg hadde sting som gikk opp, så hadde jeg en del blødninger og da igjen lenger helingsprosses. Jeg klarte ikke å sitte på over en måned, å gå var ubehagelig og måtte ligge med pute mellom bena i en måned. Sex var vondt lenge, og jeg var ekstra følsom over et halvt år etterpå. I tillegg så er det langt unna pent. 

Men jeg er veldig fornøyd, og hadde gjort alt det en gang til. Jeg kan bruke hvilke truser og bukser jeg vil, jeg kan sykle, jeg kan gå turer uten at det blir i klem og vondt, jeg kan ha sex uten at det blir mye fikling og jeg har ikke blodblemmer eller rifter der lenger. For meg ble det en stor forandring av det bedre i mitt liv, angrer på at jeg ikke gjorde det før. 

Og jeg vet at det finnes jenter som har fått et pent resultat rent estetisk, ikke har hatt mange sting, ikke har hatt smerter og det har vært plankekjøring hele veien. Men jeg vil allikevel fortelle min historie for å gi deg deg innblikk i en annen side av det, for hvis du gjør det kun for det estetiske så er det egentlig ikke verdt risikoen du tar ved en operasjon. 

Anonymkode: 7be42...eb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg over her, vil legge til at det ikke var noe særlig prosess rundt det å få dekket av det offentlige. Jeg dro til legen, fikk henvisning til gynekolog på sykehuset og fikk godkjent operasjon og henvisning til det. Alt tok ca 8 måneder. 

Anonymkode: 7be42...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det. I narkose. Gikk bare fint og kan endelig klare å slappe av under sex.

Anonymkode: c552a...6c0

AnonymBruker
Skrevet

Enig i innlegget lenger opp.  Med så mye plager kan du få henvisning fra fastlege til gynekolog på sykehuset. Det kan godt hende du kan få dette dekket. 

Anonymkode: 30d01...328

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...