Gå til innhold

Jeg husker deg


alene1996

Anbefalte innlegg

Hei. 

Usikker på om du noen gang kommer til å lese dette, men det er kun du som vet hvem jeg er her inne. Jeg skriver her, fordi jeg ikke vil skrive til deg. Jeg vil kun snakke med deg om Du ønsker kontakt. Hvis du finner dette, så betyr vel det at du kanskje ønsker kontakt tilbake? 

Jeg har lenge lurt på hvem du er og hvorfor du kom inn i livet mitt. Selvfølgelig husker jeg at det var jeg som tok kontakt - men jeg lurer på hvorfor ting ble som det ble. Hvorfor akkurat deg? Hvorfor akkurat meg? 

 

Notat: 
 

Eg tenke på deg

Er ikkje stress for meg

Eg vil se deg

Eg kan nå

Og sikkert tre timer fra nå

Dette er meg, som skriver til deg. Midt på natten. Hvorfor får jeg en slik dragning til deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

21.07.22 

Jeg vet du har gått videre. Det gjør meg glad. Unnskyld for alt vondt jeg har gjort deg. Tenker fortsatt på deg, og håper du har det bra.

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du ikke til vedkommende og finner ut? 

Anonymkode: a7418...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alene1996 skrev (På 20.7.2022 den 23.59):

21.07.22 

Jeg vet du har gått videre. Det gjør meg glad. Unnskyld for alt vondt jeg har gjort deg. Tenker fortsatt på deg, og håper du har det bra.

 

Ts

Hv slags "vondt" har du gjort vedkommende?

Anonymkode: 327dd...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meningsløst. Du fikk ikke kontakt med personen (fortiden) for to år siden, og nå prøver du igjen? Glem fortiden og se fremover. Folk kommer og folk går ut av livet ditt resten av livet, lær deg det først som sist og slutt å gå bakover i fortiden. Denne personen du skal ha tak i har gått videre for lengst. Og her sitter du, over to år etter og prøver å få tak i vedkommende mens du slenger ut koder og dikt som kun vedkommende vil kjenne igjen HVIS h*n evnt mot formodning gidder henge her inne fremdeles og leser det? Forstår du ikke selv hvor patetisk dette er?

Anonymkode: 155dc...c54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...