AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Hvor lenge pleier dere å holde blikket til samtalepartner av gangen? Altspå ca hvor mange sekunder? Har hørt at langvarig blikkontakt kan bety at den andre personen enten flørter eller begynner å bli forelsket, men hva er egentlig forlenget blikkontakt i denne sammenhengen? Hvor mange sekunder syns dere en kan holde øyekontakt i strekk uten at det lett misoppfattes enten som det ene eller andre? Anonymkode: 4613c...a54
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #2 Skrevet 19. juni 2020 I en dating situasjonen kan jeg bevisst holde lang blikkontakt, nettopp fordi det kan bidra til å skape følelser. Anonymkode: cd7e7...aae
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I en dating situasjonen kan jeg bevisst holde lang blikkontakt, nettopp fordi det kan bidra til å skape følelser. Anonymkode: cd7e7...aae hvor lenge er normal øyekontkt kontra når du holder det for å skape følelser? Anonymkode: 4613c...a54
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #4 Skrevet 19. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor lenge er normal øyekontkt kontra når du holder det for å skape følelser? Anonymkode: 4613c...a54 Vanskelig å forklare synes jeg. Jeg har vanligvis mye øyekontakt i møte med et nytt menneske. Men under en date kan jeg holde øyekontakt under hele samtalen. Ofte når han snakker. For å vise interesse. Klarer ikke beskrive det så godt her og nå... Kanskje jeg kommer opp med en god beskrivelse i morgen. Anonymkode: cd7e7...aae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå