Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en helt fantastisk fyr og vi har vært en del sammen de siste månedene og har kontakt omtrent hver dag. Han er så tydelig på at han liker meg og sier så mye fint,absolutt alt stemmer! men samtidig sier han at vi må ta det rolig og ikke stresse med forhold. Jeg får nesten angst for å gå i den fella der hvor han egentlig bare ønsker sex og blir bare lei meg hver gang jeg drar fra han,da jeg vil så veldig være kjæresten hans og være bare god og snill som jeg ønsker. Holder en del tilbake for å beskytte meg selv kjenner jeg.

Er det håp her eller er det bare sex han vil ha når han vil ta det så rolig? Hodet og følelsene klarer ikke mer usikkerhet 😔

Anonymkode: 876c1...5de

Videoannonse
Annonse
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Hvor mange måneder? Kanskje han holder igjen fordi han håper på at eksen skal ta han tilbake eller noe. Det gjør min eks, og han er sikkert ikke den eneste som holder på sånn. Etter flere måneder er det mer naturlig å fri enn å «ta det rolig og ikke stresse forhold». 

Stresse forhold? Sier han virkelig det? Virker som om han syns at forhold er stress. Men sex vil han ha? 

Sex er nok det eneste han vil ha.

Skrevet

Vel, er nok et lite håp, da blir dere bedr erkjent med hverandre. Men stol først og fremst på din magefølelse. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, er nok et lite håp, da blir dere bedr erkjent med hverandre. Men stol først og fremst på din magefølelse. 

Det er bedre og bedre for hver gang vi er sammen og vi har det virkelig fint. Handler sammen,lager mat og koser oss veldig. Vi er jo akkurat som kjærester og han skjuler meg ikke blant naboer og kjente. Magefølelsen har sviktet meg,kjenner ingenting! Bare vondt i hjertet og tunge dager før hver gang jeg drar fra han 😔

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hvor mange måneder? Kanskje han holder igjen fordi han håper på at eksen skal ta han tilbake eller noe. Det gjør min eks, og han er sikkert ikke den eneste som holder på sånn. Etter flere måneder er det mer naturlig å fri enn å «ta det rolig og ikke stresse forhold». 

Stresse forhold? Sier han virkelig det? Virker som om han syns at forhold er stress. Men sex vil han ha? 

Ja,han vil ikke stresse inn i ett forhold.. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, MadameDeRosa said:

Samme gjør min eks, dater seriøst, men slipper ikke kvinner 100% inn og sier de skal roe ned med forhold nettopp fordi han alltid håper han kan vinne meg tilbake. Har selv vært på andre siden der menn har holdt igjen og nå forstår jeg hvorfor. Da jeg møtte eksen ble vi sammen etter 2 mnd. Stoler ikke på menn som holder på som han fyren til ts, enten er de ikke interessert eller så venter de på en annen. Er man virkelig klar for noen avventer man ikke på den måten.

Anonymkode: 8427b...80b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skalke ikke føle det sånn, tenker det der er ikke sunt for deg? Hvis han ikke vil være kjæresten din så burde han heller ikke «få» kjæreste behandling. 
menn, kommunikasjon! Dette skal man jo kunne ta opp. «Jeg føler dere naturlig å bli kjæreste nå» «hvorfor ønsker du å ikke stresse» «hvordan ser du oss fremover» 

fokuser mer på deg selv, gjør ting med venner, lag planer uten han og rett og slett gi degselv litt egenkjærlighet og rom til tid og tanker. Når du blir så fokusert på hva han vil så glemmer du helt deg selv og egene behov. 
en man elsker skal ikke gi deg dårlig magefølelse hver gang du drar fra han. Det er kroppens måte å signaliser

Anonymkode: 9a36b...80d

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om dere gjør alt dette og han er forelsket i deg, så er dere jo sammen? Noe annet er rart 😲 Det er noe som skurrer da. Enten får han velge deg eller så får han la du gå. Skal du gå å vente og håpe og trippe også plutselig skal han si at han ikke vil være i et forhold? Når dere likevel gjør kjæresteting sammen?

Skrevet

Dette kunne vært meg for et halvt år siden. Det ble ikke oss, for å si det sånn. Jeg "gjorde det slutt" etter å ha tatt opp temaet flere ganger og alltid fikk servert den samme svadaen som TS her. Jeg venta i 5 måneder, før jeg slo opp en gang for alle. Noen dager senere la mannen som ikke var klar for noe forhold ut bilder av ham og en annen kvinne på alle SoMe... 

Skrevet
15 minutter siden, Myrmel skrev:

Dette kunne vært meg for et halvt år siden. Det ble ikke oss, for å si det sånn. Jeg "gjorde det slutt" etter å ha tatt opp temaet flere ganger og alltid fikk servert den samme svadaen som TS her. Jeg venta i 5 måneder, før jeg slo opp en gang for alle. Noen dager senere la mannen som ikke var klar for noe forhold ut bilder av ham og en annen kvinne på alle SoMe... 

Jævla hestkuk kaller vi sånne her😡

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...