Gå til innhold

I dag ble jeg betatt...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En høstdag i 2008 så jeg ei totalt ukjent dame på trikken i Oslo, hun var en skjønnhet helt utenom det vanlige, begeistret fortalte jeg kamerater om henne noen dager senere. For at de skulle forstå hvor nydelig hun var, så forklarte jeg at ei slik dame ser man ikke mer en ei av hvert femte år.

Det er 12 år siden det nå, og siden har jeg jo ikke sett noen som har fått meg til å tenke i de baner, ikke før i dag. I dag kjørte jeg forbi ei annen, som kanskje kan komme til å være den vakreste mine øyne noen gang får oppleve å se? Så langt i livet har jeg aldri sett noen vakrere. Men du verden, de fem små sekundene jeg fikk se henne, jeg skulle så inderlig ønske at de varte noe lenger enn det.

Tanken på at det går ei der ute, som er så vakker som det hun var, jeg kan bare håpe på at jeg får se henne igjen en gang og at det da varer lenger.

Anonymkode: 2bb02...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå blir jeg jo ganske nysgjerrig på hvordan disse damene så ut. :) hva var det med dem som gjorde at de skilte seg sånn ut? Hadde de pyntet seg noe eller var de rett og slett bare naturlig pene?

Endret av Hjertefisk
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva var det som gjorde disse damene så vakre? Kanskje hun henger på kvinneguiden til og med?

Anonymkode: 446f3...9f2

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan så hun ut? Er det noen hun kan sammenlignes med?

Anonymkode: f0c69...264

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...